Dalarna 2012
Är det någon mer som planerar bröllop i Dalarna 2012?
Vi planerar bröllop i februari 2012 och har än så länge checkat av klänning på "Att göra"-listan.
Är det någon mer som planerar bröllop i Dalarna 2012?
Vi planerar bröllop i februari 2012 och har än så länge checkat av klänning på "Att göra"-listan.
Nu börjar det närma sig för oss i Mora
Hämtade ringen idag. Var hos loristen och beställde blommor och var på provsminkning. Nu gäller det bara att få till de sista detaljerna.
Var det nån mer som hade månad i februari?
Typ såhär kommer buketten att se ut. Vita ranunler och vita tulpaner
Ja..hmm...var hos floristen och ska ha ranunkler i buketten...inget annat. Ha, ha
Gifter oss i rådhuset i Falun. Har en skygg sambo som vägrade kyrkan el annat med mkt folk. Så det blir enkelt med dom närmsta. Tänkte ha solist även där...
Tänkte åka till blge och prova klänning. har hittat en klänning jag skulle vilja ha på nätet. tror det blir en sådan men vet inte om jag passar i axelbandslöst.... mest det jag måste kolla
Gagnefs minnesstuga 15/8. Hoppas på bra väder...
Själv var jag i Kvarnsveden, Borlänge och frågade efter priser. Kommer endast att bära en enkel stor, vit ros med silver/svarta dekorationer. Runt 150 kr skulle det bli. Jättebra pris.
Bröllopsklänningen blev dyrare än 2000kr, eftersom under provningen märkte jag att min smak lutade åt andra hållet. Så 3900kr kommer den att gå på, om jag nu bestämt mig. :)