2012-07-07 Fler än jag?!
Hade ju varit värre om det varit veckan innan..
operfekt> vilken fin bolera. Från vilken sida beställde du den??
Uberstressad nu! Inte bestämt präst och efternamn och band... jobbigt!!
Förstår att du blir stressad! Allt kräver tid! Har ni någon präst som kanske konfirmerat er eller åt det hållet? Det vore ju enklast.. Namn, ja det kan vara svårt eller väldigt enkelt.. :)
Jätte fina inbjudningar!! :)
Sofi88: Grattis till jobbet! :) Spännande med att prästen kommer! Vill också gärna höra hur det gick! :)
Kaffeälskaren: Hoppas erat samtal går bra även om prästen är konservativ.. :)
Dazzle: Tråkigt att ni får vänta till maj.. :/
Ja låter verkligen som fullspäckat schema :)
Oh får man se bild på klänningen? Nepp ingen ny klänning här inte, har slutat titta efter klänningar när jag köpte min :) Och så finns det inget sånt utrymme i vår budget ;) Den låter iaf fil, gillar spets!!
Tycker inte du låter så crazy, är nog en hel del brudar som köper en ny klänning!
Din klänning är jätte vacker!
Nej jag ska inte ha spets, min klänning är väldigt enkel. Ville inte ha "för mycket" , vi gifter oss i smyg så det blir bara vi och barnen, litet bröllop. Så den jag köpte känns perfekt.
http://www.nixa.se/?page_id=29 har köpt den längs till vänster.
Din klänning är jätte vacker!
Nej jag ska inte ha spets, min klänning är väldigt enkel. Ville inte ha "för mycket" , vi gifter oss i smyg så det blir bara vi och barnen, litet bröllop. Så den jag köpte känns perfekt.
www.nixa.se/ har köpt den längs till vänster.
Har samma problem med håret , ska fixa det själv och är lite nervös över det faktiskt. Men det löser sig :) tänkte ha lite lockar och bara sätta upp några slingor och något spänne.. ska du ha utsläppt eller hur har du tänkt dig?
Nu har vårat pappersproblem löst sig! Var ett missförstånd bara, tur det för det kändes som allt rasade samman..
Vi har mailat kantorn om psalm , och vi behöver bara en så vi ska ha 289. Och sen vet jag inte om vi ska ha en tjej som sjunger en sång, det är min kompis som känner henne och jag har aldrig hört henne så det är en chansning.- Fast så har hon sjungit på andra bröllop, så hon borde vara bra