2012-07-07 Fler än jag?!
Jag måste bara få skriva av mig bland några som förstår!!! Noterna till en av låtarna som jag letat efter i 18 månader finns nu tillgängliga på Ebay men säljaren vill att man ska använda paypal och jag håller på å registrerar men det tar några dagar för man ska koppla pengar och föra över pengar hit å dit innan man accepteras som kund!! Jag blir helt tokig av nerver (har nog lagt 20timmar på att leta after just dessa noter) å det börjar ju bli knappt om tid.. så jag ville bara gnälla av mig lite, å skriva av mig nervositeten bland några som förhoppningsvis inte låter som min sambo: "vi kan ju bara ta en annan låt..."
Jag känner mig dessutom som hemsk flickvän för han har inte haft någon åsikt om musik innan, tar lång tid på sig att fundera å när vi till slut bestämde musiken efter jag försökt få honom att bestämma så valde vi de tre låtarna jag ville för han kunde inte hitta något förslag som passade. Nu hörde vi en låt, två månader innan bröllopet, å han tycker vi ska ta den låten, bara sådär å byta, fastän vi har en röd tråd i låtarna, valt sångare efter musikgenren och köpt noter... Han bara tänker inte.. för när vi väl står där så vet jag att han kommer tycka det är så fint, men att det hade varit fint vilken låt de än sjungit. Han har noll krav!! Däremot så bad jag idag en av mina vänner som sagt hon gärna vill komma men inte har råd med present att om hon vågar får hon gärna sjunga den låten vid middagen. Hoppas hon säger ja. Hoppas inte min sambo kände att jag körde över honom när jag sa nej! Det är precis som med godisbuffen, han har inte haft någon åsikt i sex månader som jag tagit upp det (några gånger alltså, jag håller itne på å tjatar om bröllopet hela tiden), men när vi väl står i affären bland alla andra människor - då vill han diskutera vilka smaker vi ska köpa...
Ja du har då verkligen lagt din själ på dom noterna!! Nervositeten över saker är hemsk, vet känslan !
hahah ja vad säger man, män alltså! Tror inte alls du är en hemsk flickvän, men vi fungerar bara lite olika från våra blivande