• lilja

Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...

Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??

* 21 juli 2012 *
  • Svar på tråden Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...
  • Future Mrs S

I fredags 11-11-11 blev jag fru och jag tänkte slänga in en bild på mig och min MAN!!! Vi gifte oss i fredags och färgtemat rött/vitt/svart blev perfekt!! Bandet i midjan har min mamma sytt.. rött sidentyg med bred svartspets och längst upp små små vita pärlor jag blev galet nöjd!! Slänger upp bilder på dukningen om några dagar :)

Syns inte på bilden men jag hade rödaskor oxå ;) och svart ståltråd runt blomstjälkarna.. Fick väldigt mkt beröm för det röda och ingen sa något om begravning när allt kom till kritan ;D
  • Rosi

Så här kommer det bli när det blir kallt på min bröllopsdag! mycket nöjd med köpet.. =)
  • Lillkrissan

Här var det inte så aktivt ;)
    Men nu har jag beställt hem min klänning som jag ska ha, då jag älskat den här från första stunden jag såg den!! :) Så nu håller jag tummarna att den sitter bra på mig :P
  • Fästmön

Det finns fina svarta skärp i satin på Lindex. De var på rean när jag såg dem sist så bra pris var det också!

• Jane

Ja jag tycker också det är dags att väcka lite liv i den här tråden. Jag behöver tips på bordsdekorering, dukar osv. Kanske någon annan också behöver det?

Vad tycker ni om denna kombination?

Någon som har något tips på en svart-röd-vit bröllopstårta??

• Lillkrissan

Här är min tygbukett jag beställde från etsy för 180:- Den var lika fin i verkligheten :D
  • Rosi

Har varit i pyssel fart igen.. Denna gången blev det en kuverbox.. =)
  • Lillkrissan

Nu har min älskade klänning kommit från ebay!! :)
    Så här vart den! :)
Svar på tråden Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...