Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...
Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??
Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??
Hej alla! Jag har varit frånvarande från bröllopstorget ett tag nu då det va lite struligt här hemma. Men nu har vi bestämt oss för ett nytt datum. 28 Juli 2012 blir det. Och vi har samma färger som ni andra.
Och jag ska ha en svart klänning. Svart ja. :D
Min fästman är lite mer metall än jag men det kommer ändå bli ett väldigt rockigt bröllop.
Roligt med tips och råd. Jag har några jag med. Det va dock ett tag sen jag gick igenom planeringen då vi haft en liten paus men nu ska de blir ändring på det. :D
Hoppas ni alla njuter av planeringen till fullo :D
Åhhhh vad bra att jag hittade denna tråd!!! Jag ska också ha mina älsklingsfärger som tema vitt rött och svart. Men vet inte riktigt vad jag ska ha. Klänningen ska vara helvit ( lite vintagestil) Borden ska ha vita dukar med röda löpare av nått slag och stolarna röda rosetter. Tårtan ska vara vit med svart mönster och röda rosor. men har ni nått förslag där man kan få in lite mer svart i dekorationerna?? Något tips på svarta blommor??
Vilken bra sida! synd att jag inte har företag...
Jag hade tänkt mig om man kan sy små röda organza påsar som man knyter med en svart rosett...men får se hur de blir, ska leta bilder på internet