Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...
Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??
Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??
Vilken bra tråd för mig/oss! :) Vi ska också gifta oss med svart/rött/vitt tema, fast det blir inte förräns 11 augusti 2012 :D
Tjoho.. Gifter oss på lördag och ok vi har väl mest rött å vitt men även inslag av svqart.
Jag kommer att ha dessa skor till min klänning
Härligt mycket inspiration!
Har tänkt köpa lera som stelnar och göra vita hjärtan (använder mig av pepparkaksmått) och antingen använder mig av min stans (innan torkning) eller ber min syster skriva på dem, som blir bordsplaceringen. Sen får alla gästerna ta med sig hjärtat hem om de vill. Det har varit en del diskussioner i andra trådar just om saker de får med sig hem, kanske inte karlarna tycker det är så märkvärdigt med ett hjärta med sitt namn i, men kanske damerna. En liten kul grej bara.
Jag har förälskat mig i denna klänning!! :)
Skorna hittade jag på heppo.se
Future Mrs S, hur breda är stolsbanden? Har köpt svart organza till löparna på borden och har tittat på banden till stolarna oxå men den finns i två olika bredder och tycker det är svårt att avgöra från bild vad som blir bra.