• Fröken Emma

Är din ring likadan som din partners?

Är din ring likadan som din man/fru?

Jag funderar på att han ska få välja sin efter hans personlighet, och så väljer jag mina. För då är vi nöjda båda två. Är det toligt?

• Svar på tråden Är din ring likadan som din partners?
  • Tessann

Nej.. min man har ingen ring alls :)

Men OM han mot förmodan skulle ha en ring så skulle han inte bry sig själv i hur den såg ut ;) så då hade jag definitivt valt i samma material som min (vitt guld) men en helt vanlig slät lite bredare ring.

Tycker nog att det är ett litet "måste" att de isånfall ska vara ganska lika för att liksom visa att man hör ihop :)

• SloveP

Ungefär så här ser min sambos ring ut, fast med en mörkt röd sten och sen är den oxiderad i de två mellanpartierna. Min är den smala i mitten med en mörkt röd sten och prickar på, bara. Och ringen är mörkt oxiderad och "prickarna" är blanka. Alltså tvärtom i jämförelse med sambons.
    Jag skulle vilja säga att de är grymt snygga, men satans så opraktisk är min. Då stenen sitter tvärsöver fastnar jag typ överallt i håret, i väskan i kläder m.m. Men snygg är den. sen undrar ju jag vad jag ska ha för vigselring till denna?? Nån som har nån bra idè?
  • Future Mrs S

Förlovningsringarna är likadana fast hans är bredare.. :) Min vigselring kommer vara likadan fast med stenar i på något vis :)

• Kattpoet

Våra är lika eftersom de är 70 år gamla 

• jenniejummie

Vi har olika ringar.

Vi är inte förlovade sedan innan. Jag kommer att ha två ringar, en tunn i vitt guld, med vita och svarta diamanter. Den andra ringen är en titanring, eller var det stål?? =) Kommer inte ihåg...he he

min blivande har en bredtitanring med en svart rand på .

Vi tog dom ringarna som vi tyckte var snygga och som vi passade  i.

• Pinkgrape
    zadde skrev 2011-08-17 20:45:47 följande:
    Hade inte du en annan vigselring pinkgrape?

Jag kommer ha kvar min förlovningsring som vi hade lika dana. men han gör om sin så att den passar ihop med min vigsel ring. det ända som kommer skilja är att jag har 2 diamanter i och min är smalare än hans. 
    Ja, vi köpte silverringar, men jag fick såna röda märken, så bytte till denna. Har dock tyvärr börjat få likadant av denna ringen :/
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Fröken Emma skrev 2011-08-17 20:52:57 följande:
    Ja, skulle han vilja ha en sådan ring sklle jag mycket väl kunna ha en likadan!!
    Supersnygg!

vad kostade den?
    Ja, den är verkligen jättesnygg och ännu finare i verkligheten! :D

Vi beställde den härifrån www.coititanium.com/product_info.php&products_id=5988 och vi betalade under 500kr inklusive frakt.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Miss M

Ja våra är likadana. Vigselring har jag/vi inte funderat över än, då vi är nyförlovade och troligtvis gifter oss 2013.

• andersson1970
    SloveP skrev 2011-08-17 21:07:00 följande:

Ungefär så här ser min sambos ring ut, fast med en mörkt röd sten och sen är den oxiderad i de två mellanpartierna. Min är den smala i mitten med en mörkt röd sten och prickar på, bara. Och ringen är mörkt oxiderad och "prickarna" är blanka. Alltså tvärtom i jämförelse med sambons.
    Jag skulle vilja säga att de är grymt snygga, men satans så opraktisk är min. Då stenen sitter tvärsöver fastnar jag typ överallt i håret, i väskan i kläder m.m. Men snygg är den. sen undrar ju jag vad jag ska ha för vigselring till denna?? Nån som har nån bra idè?
    Så fin!!! Var har ni hittat dem?
Svar på tråden Är din ring likadan som din partners?