Är din ring likadan som din partners?
Är din ring likadan som din man/fru?
Jag funderar på att han ska få välja sin efter hans personlighet, och så väljer jag mina. För då är vi nöjda båda två. Är det toligt?
Är din ring likadan som din man/fru?
Jag funderar på att han ska få välja sin efter hans personlighet, och så väljer jag mina. För då är vi nöjda båda två. Är det toligt?
Nej.. min man har ingen ring alls :)
Men OM han mot förmodan skulle ha en ring så skulle han inte bry sig själv i hur den såg ut ;) så då hade jag definitivt valt i samma material som min (vitt guld) men en helt vanlig slät lite bredare ring.
Tycker nog att det är ett litet "måste" att de isånfall ska vara ganska lika för att liksom visa att man hör ihop :)
Förlovningsringarna är likadana fast hans är bredare.. :) Min vigselring kommer vara likadan fast med stenar i på något vis :)
Våra är lika eftersom de är 70 år gamla
Vi har olika ringar.
Vi är inte förlovade sedan innan. Jag kommer att ha två ringar, en tunn i vitt guld, med vita och svarta diamanter. Den andra ringen är en titanring, eller var det stål?? =) Kommer inte ihåg...he he
min blivande har en bredtitanring med en svart rand på .
Vi tog dom ringarna som vi tyckte var snygga och som vi passade i.
Vi har olika ringar som du kan se här. http://carinpeter.blogspot.com/search/label/Ringar
Vid vigseln kommer bara jag få en ring.
Ja våra är likadana. Vigselring har jag/vi inte funderat över än, då vi är nyförlovade och troligtvis gifter oss 2013.