• Jolin

Jag är vilse i vigelring-djungeln! SNÄLLA ni hjälp mig!

Som rubriken lyder så behöver jag er hjälp. Jag har en förlovningsring som inte tycks passa ihop med någon annan ring. Just nu ångrar jag att jag har just denna ring som förlovningsring men den ligger mig ändå varmt om hjärtat så jag vill inte byta ut den till en helt ny bara för att den ska passa med en vigselring. Det här är förlovningsringen, schalins vega med två extra stenar, alltså 11 st totalt, vitt guld.

Vigselringarna jag har tittat på!
    Min tanke är "passar dem eller blir det kaka på kaka med så mycket stenar?"

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-21 21:41
    Kommentera gärna om ni har något annat förslag än dessa tre! :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag är vilse i vigelring-djungeln! SNÄLLA ni hjälp mig!
  • Tärna 2011

Åh vad svårt att välja! Till att börja med tycker jag din förlovningsring är rikigt snygg Glad sen är jag inte helt säker på mitt val, men tycker nr 1 kan passa, tror det blir snyggt med en ring som följer vigselringens diamantrad. Annars tror jag det kan bli snyggt med en enstensring som vigselring?

• Jolin

Tack för att du tycker om min förlovningsring, trevligt att höra lite uppmunran nu när jag är så arg på den :) haha!
    Ja, jag har funderat på det också, borde ha lagt till det som alternativ i TS :P

Men tack för din åsikt! Skönt att höra att jag inte är helt från vettet om jag väljer en till ring med stenar i :)

• Mrs S 2012

Jag tror också att en enstensring skulle passa fint till! Har du provat det?

• Arlanda2011

Vänd förlovningsringen upp och ner och matcha med en Schalins Himla

• FelizLane

tycker också du ska vända på vigselringen och ha den första ringen :)

• Jolin
    Arlanda2011 skrev 2011-08-21 22:11:37 följande:
    Vänd förlovningsringen upp och ner och matcha med en Schalins Himla
    japp, har provat precis den kombon men blir "chockad" av allt som glittrar, haha!
    Om jag har så mycket fint på mitt finger, kan jag fortfarande slänga på mig mina gamla utslita myskläder då eller måste jag sitta upprätt i soffan med en siden morgonrock, rullar i håret och måla naglarna? haha, förstår ni mitt problem?
  • MariClaudin

Du har fin smak tycker jag men den första är finaste
    även schalins ringar himla eller gnistra passar utmärkt  dem är värd priset  www.valstaguldsmed.se

• Fröken Emma

röstar på 2an, FAST med bara en sten och lika bred som hälften av förlåvningsringen.
    Så ser det ut som 3 ringar! Kanonfint tycker jag! passar perfekt ihopp.

• julialexandra

Verkligen vacker förlovningsring! :)
    Vill hålla med flera andra som röstat på 1:an men som enstensring,
    det skulle vara supersnyggt tycker jag. Stilrent :)

• Heloise

Jättefin förlovningsring, nu tycker jag väl inte att det kan glittra för mkt men jag skulle nog tro att en stilren solitär skulle passa fint till. Tooticki( en medlem här) hade en sådan kombination men jag var in ochkollade och hon har tagit bort alla bilder, men om du inboxar kanske hon kan visa dig bilder. Om jag inte missminner mig så hade hon en 0.50 carat solitär, en prinsessslipad diamant.

Svar på tråden Jag är vilse i vigelring-djungeln! SNÄLLA ni hjälp mig!