• Jolin

Jag är vilse i vigelring-djungeln! SNÄLLA ni hjälp mig!

Som rubriken lyder så behöver jag er hjälp. Jag har en förlovningsring som inte tycks passa ihop med någon annan ring. Just nu ångrar jag att jag har just denna ring som förlovningsring men den ligger mig ändå varmt om hjärtat så jag vill inte byta ut den till en helt ny bara för att den ska passa med en vigselring. Det här är förlovningsringen, schalins vega med två extra stenar, alltså 11 st totalt, vitt guld.

Vigselringarna jag har tittat på!
    Min tanke är "passar dem eller blir det kaka på kaka med så mycket stenar?"

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-21 21:41
    Kommentera gärna om ni har något annat förslag än dessa tre! :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag är vilse i vigelring-djungeln! SNÄLLA ni hjälp mig!
  • Heloise

Typ en sån här skulle vara fin till dantingen vänder du stenarna inåt eller så vänder du dem utåt. Hur som haver kommer det att se ut som att du har 3 smala ringar.

• fruhgan

Kanske en alliansring där diamanterna är lika stora som dom i förloningringen? Annars ring nr 1.

• BlomAnna

Din förlovningsring är JÄTTE snygg!!

Jag röstade på ring nr 3 men skulle nog inte välja någon av ringarna själv.

Hittade dessa ringar som jag tror skulle bli snyggt ihop med din förlovningsring. Skulle då sätta vigselringen mot den släta delen av förlovningsringen om du förstår vad jag menar.

• BlomAnna
    BlomAnna skrev 2011-08-22 07:35:36 följande:

Din förlovningsring är JÄTTE snygg!!

Jag röstade på ring nr 3 men skulle nog inte välja någon av ringarna själv.

Hittade dessa ringar som jag tror skulle bli snyggt ihop med din förlovningsring. Skulle då sätta vigselringen mot den släta delen av förlovningsringen om du förstår vad jag menar.

Men varför syns inte bilderna?

• Jolin
    BlomAnna skrev 2011-08-22 07:37:21 följande:

Men varför syns inte bilderna?

vet inte men prova skicka igen, vill jättegärna se :) och tack för att ni engagerar er!! Skrattande

• BlomAnna

Men i vittguld så klart

• BlomAnna

JAg kan bara ladda upp en bild i taget...Förlåt för alla inlägg
  • LoJ

Jag röstade "ingen" för jag tycker att det blir lite kaka på kaka. Din ring är jättefin som den är tycker jag men jag förstår om du vill ha en vigselring. Ett alternativ skulle kunna vara att kapa av den släta delen på ringen så att det blir en smalare alliansring och då kanske det blir lättare att matcha? Annars tycker jag som någon annan skrev att det vore snyggt med en alliansring som liknar delen med diamanterna och så sätter du den på den mot den släta sidan av den ring du har idag (alltså diamantrad, slät, diamantrad), superfint!!

• Blueberry

Jag tycker att bling på bling är fantastiskt vackert. Och din förlovningsring är jättefin!

Mitt val hade blivit en ring med stor centersten som sedan "tonas av" för var sten och blir mindre och mindre.

Exempelbild:

Svar på tråden Jag är vilse i vigelring-djungeln! SNÄLLA ni hjälp mig!