Jag behöver råd!!
Jag börjar få panik! Jag vet inte alls vad jag ska göra!
Min M2B och jag bråkar en massa och har nog gjort det stora delar av vårt föhållande. Jag har altid haft en liten röst inom mig som ifrågasätter om han verkligen är den rätta för mig.
Det känns som att vi har två lägen...antingen är allt super eller är det skit. Vi har inte riktigt det där "vanliga". Sen är hans mamma en riktig bitch, men han står sällan upp för mig, när hon håller på och kritiserar mig.
Vi var på ett bröllops i lördags, och vi blev ovänner. Inte så att någon annan märkte det, men det var verkligen jobbigt. Jag satt och höll tårarna inne, medan jag tittade på de andra paren som var ute och svängde på dansgolvet.
Då bestämde jag mig för att jag inte vill gifta mig. Jag tog upp det med honom i söndags och det blev en riktigt deprimerande dag. I måndags arbetade jag till sent, så vi hann knappt ses, och under min arbetsdag så bestämde jag mig för att resa bort. Jag och min M2B har rest mycket tillsammans, och har bland annat varit 10 månader i Asien, men denna gången skulle jag resa själv!
Idag hade jag ledigt och han stannade hemma från jobbet, och vi har såklart haft en underbar dag tillsammans! Jag var på kilroy nu i eftermiddags, och har hittat en resa som skulle passa mig. Där jag är en månad i Indien, en i Nepal, en i Burma och sen får jag se.
Nu har jag dock börjat fundera på om jag verkligen vill resa. Om jag tar denna resan så kommer vi nog inte att ha råd att gifta oss den 30/6, men om jag inte reser, så vet jag inte om jag kommer ångra mig!!
Snälla kom med goda råd!!