Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Här är vår tårta. Tyvärr är bara den ena delen av tårtdekorationen med här eftersom brudgummen just hoppat av tårtan på ett synnerligen bisarrt sätt. Figuren bara sprack helt plötsligt och flög iväg! Tror inte man ska tolka in för mycket i det va...?
Sammanlagt med engångsställning kostade den nästan 4000:- för 60 bitar plus tre separata bitar utan laktos, men det var det värt, för JÄKLARS vilken god tårta!!! Inuti var det mjuk chokladmarängbotten, vit och mörk chokladmousse och hallon- och rabarberkompott.
Ring direkt till Majgården Onsala å prata med konditorn... Dom brukar vara väldigt hjälpsamma å idée rika! =)
Blåbär och chokladmousse? Allt funkar ju med choklad ;o) Maräng brukar funka bra så länge det inte är mitt i sommaren.. då brukar man inte rekommendera maräng...
malin martin: Blåbär är ju fantastiskt gott tillsammans med citron, eller varför inte vit choklad? :)