Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Så här såg vår tårta ut. Citronmousse och jordgubbsmousse på kladdkakebotten, överdraget är hälften sugerpaste och hälften mandelmassa. Dekorationerna är riktiga rosor och svarta sidenband. Det är en trevåningstårta, tyvärr är det lite knepig vinkel på bilden...
Denna vackra skapelse har vi beställt till vårat bröllop...Blir smakerna passionsfrukt & chokladtryffel.
Va roligt att du la upp just denna bild!
Våran mall till våra 210 cupcakes, Vi har just vitt, blått o lila som tema.
En med vit choklad, en med blåbär och den tredje håller vi på att smaka oss fram till!!
Men att hitta en cool ställning till alla är inte lätt. ska nog tillverka en själv.
Jag har en bild på hur jag vill att vår tårta ska se ut, den ska vara röd svart och vit och vara lite rockig. Men jag tänker nu på om vi ska ha en traditionell tårta eller en sådan med muffins? Har någon sett nån webbsida med inspiration för tårtor? Har någon sett en sådan tårta fast med små bakelser istället för muffins??