Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Kladdkakebotten låter ju kanongott, det ska jag minsann komma ihåg när vi ska ha våra...men jag vill ha sugapasta på våra oxå.
Är bottnarna kladdiga oxå?
Kul med olika tårtor! Det gillar jag!
Vi kommer ha tre tårtor på s-ställning med samma yttre utseende, men med olika moussefyllningar.
Vi hade 3 tårtor som såg lika ut till utseende men hade helt olika moussefyllningar.
Var lite snabb att posta..
Chokladcupcaksen var fyllda med vit chokladmousse och "vanlig" vaniljsmak på frostingen. Och tårtan med vit och mörk choklad.
Ingen sockerpasta här..... vit sockerkaka med jordgubbssylt o jordgubbs mousse inuti. Röd jordgubbsgele på o gräddkant. Vita pärlor och röda rosor i marsipan och ett hjärtan med våra namn o datum som låg på kanten... ställningen klädd med murgröna. (Ursäkt den lite dåliga upplösningen.....)
Lanin - vilken häftig tårtdekoration och tårtställningen också!
Tårtställningen fick vi låna gratis från City gross :)
Vi blev också helt förälskade i tårtdekorationen, köpte den av en anna tjej här på BT.