• Jag han

är denna klänning för trist?

Tänkte att denna kanske sitter snyggt trots att man är lite rund.. Fanns bara den färgen och svart. 17 september blir bröllopet så det är ju lite höstbröllop. funkar det eller blir den för mörk och murrig?
  • Svar på tråden är denna klänning för trist?
  • Mariamilena80

Jag vet inte klädkoden.. Men jag tycker att klänningen var fin och skulle passa till klädkoden kavaj i alla fall.

• Jag han
    Mariamilena80 skrev 2011-09-02 08:33:43 följande:
    Jag vet inte klädkoden.. Men jag tycker att klänningen var fin och skulle passa till klädkoden kavaj i alla fall.
    ja just det ja,,, klädkod kanske jag skulle skrivit :) Ja det är Kavaj som gäller på det här bröllopet. Tack för ditt svar!
  • Liis

Jätte fin klänning, jag tycker den kommer passa perfekt på bröllopet, du kan juh alltid ha en kofta med mer färg på eller en scarf, eller smycken med färg i..

• Jag han
    Liis skrev 2011-09-02 08:40:21 följande:
    Jätte fin klänning, jag tycker den kommer passa perfekt på bröllopet, du kan juh alltid ha en kofta med mer färg på eller en scarf, eller smycken med färg i..
    Tack för ditt svar! Jag tyckte den var stilren, och jag gillar lite dova färger. Men man vill ju inte komma med svart på bröllop. Men lite snygga smycken kanske kan piffa till det lite. :)
  • Kattpoet

Jag är också en rund en, jag drar storlek 52  och jag köpte en ursnygg klänning.

http://www.amazon.co.uk/Red-White-Poppy-Print-Dress/dp/B004W7JC6U/ref=sr_1_35?s=clothing&ie=UTF8&qid=1314948557&sr=1-35 

Jag fick den på 2 veckor och den satt perfekt,  ta en titt på deras hemsida efter något lite gladare, det är mitt tips.

Som rundis är jag trött på att det mesta är svart eller knall oranged, det vore kul med lite mitt mellan. 

• Jag han

Tack för tipset! Jättesöt klänning. Vet inte om jag hinner få hem den bara.. Sen är jag ju lite feg på färger och mönster tyvärr. Har svårt att hitta nåt jag känner mig bekväm och fin i. Men ska kika lite mer på den sidan du rekommenderade. Har köpt tärnklänning därifrån förut. Dom har mycket att välja på :)

Kattpoet skrev 2011-09-02 09:32:08 följande:
    Jag är också en rund en, jag drar storlek 52 och jag köpte en ursnygg klänning.

www.amazon.co.uk/Red-White-Poppy-Print-Dress/...

Jag fick den på 2 veckor och den satt perfekt, ta en titt på deras hemsida efter något lite gladare, det är mitt tips.

Som rundis är jag trött på att det mesta är svart eller knall oranged, det vore kul med lite mitt mellan.
  • thean

Jag tycker att klänningen är jättefin! Lätt att klä upp eller ner också. Vill man klä upp den så kan man ju lägga mer krut på att vara extra fin i håret, smink, väska, smycken och hår!

• Sebastiána

Jättefin klänning! Låt accessoarerna tala. Jag passar tyvärr inte i den färgen, men annars hade jag velat ha en klänning i sånn färg. Passar till allt och kan varieras hur mycket som helst beroende på vilka smycken, skor, väskor osv man har till.

• Sebastiána

Måste fråga dig var du tänker beställa den från TS.

Svar på tråden är denna klänning för trist?