är denna klänning för trist?
Tänkte att denna kanske sitter snyggt trots att man är lite rund.. Fanns bara den färgen och svart. 17 september blir bröllopet så det är ju lite höstbröllop. funkar det eller blir den för mörk och murrig?
Tack snälla för era svar! Ska se om jag vågar beställa den då. :) Är lite feg på sånt.
Den finns på www.esprit.se
Det känns som en klänning som jag ändå kan använda fler gånger.
Den var fin!
Tyckte jag med, men tyvärr i mitt fall är den lite för blå för min hud och jag blir finska flaggan med den.
Jag tycker klänningen är jättefin och ihop med lite smycken, gärna med lite färg, och kanske ett par skor i färg eller liknande, så kommer det bli jättebra :)
Jag älskar den, sjukt fin. Skulle absolut köpt den!
Som tjockis tycker jag den är trist, den är i en standard kamoflera tjockisen färg, standard och efter många år som rund har jag blivit trött på den.
Om man har färger att välja mellan så ja visst ibland kan det var kul att tona ner det men när en hela garderob är fyllt med svart, gråbeiged och grå då börjar man tröttna.
jag kan ha färg på mig. Rätt snyggt. Men gillar det mest när jag är lite solbränd. Då är favoriten korall! Men tycker inte det känns bekvämt med såna färger till blek hy. Kanske inte denna heller passar till det, men ja, jag trivs i jordfärger som beige, brun, och svart. Men det svåraste är att hitta rätt modell tycker jag :)
Om det inte vore för Cassels så skulle min garderob vara helsvart, Lindex i färg som sitter bra försvinner snabbare än man kan säga ålahuvud. Oftas är mintgrön, orange och svart de enda färgerna kvar i min storlek.
ja men de avdelningarna som är till för större är ju skit tycker jag.. Ibland kan man tro att man måste vara 60+ för att få vara tjock. :( Cassels, vad är det för nåt?
Jag har flera vänner som gör det, man får ju färg då och de sitter snyggt. Men jag är tyvärr inte mest mage, jag typ kurvig som en alpin väg.
haha.. ja jag vet inte vad jag har för form egentligen. Rak. Ingen midja eller så. Men bred som attan och lite tjock :)
Jag gillade den blå mera, den såg fin ut.
bra :) För den var billigare.. haha,,