• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • pulmonate
    sep01 skrev 2012-01-31 15:46:18 följande:
    Det var nog så långt vi kommit... Vi funderar fortf mkt på kläder till tärnor och bestmen. Jag har min klänning, men min blivande man är velig och har svårt att bestämma sig. Han vill inte ha svart, grå eller blå helst. Någon som vet var man hittar fina herrkläder i andra färger?
    Det verkar som att ni har kommit relativt långt. Min kille är också inne på samma färger men har inte alls bestämt sig än. Jag såg dessa smoking i mörk blå och grå här om dagen. Ganska snygga faktiskt och inte så dyra.
    http://www.asos.com/it/ASOS-Pantaloni-da-smoking-con-vestibilit%C3%A0-slim/oleu/?iid=1723632&sgid=3513&cid=5678&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=Grey&mporgp=L0FTT1MvQVNPUy1TbGltLUZpdC1HcmV5LVR1eGVkby1TdWl0LUphY2tldC9Qcm9kLw.. 
  • Sarus
    pulmonate skrev 2012-01-31 19:18:08 följande:
    Det verkar som att ni har kommit relativt långt. Min kille är också inne på samma färger men har inte alls bestämt sig än. Jag såg dessa smoking i mörk blå och grå här om dagen. Ganska snygga faktiskt och inte så dyra.
    www.asos.com/it/ASOS-Pantaloni-da-smoking-con..... 
    Vilket bra tips! Visste inte att asos hade såna!
  • Naive
    Fjärilen skrev 2012-01-31 10:10:59 följande:

Vi köpte vigselring igår. Blev inte alls den jag hade tittat på innan. Utan Himla från schalins, som matchar min förlovningsring.

Vigselring

Förlovningsring
    Klicka på bilden så visas ringen i rödguld

RIktigt snygga ringar!! Jag vill ha precis en sån som din förlovningsring som vigselring. Åh vad fina! 
  • Cosy

Köpt ett par skor idag som jag tänkt använda på min dag. Och bekväm som jag är så blev det ett par platta ballerinaskor^^ 

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Naive
    Cosy skrev 2012-02-01 20:16:35 följande:
    Köpt ett par skor idag som jag tänkt använda på min dag. Och bekväm som jag är så blev det ett par platta ballerinaskor^^ 

Kul, Cozy! Fina skor blev det! Passar ju perfekt på ett september bröllop. Var hittade du dem? 
  • Cosy
    Naive skrev 2012-02-01 21:51:39 följande:
    Kul, Cozy! Fina skor blev det! Passar ju perfekt på ett september bröllop. Var hittade du dem? 
    På dna i skövde men det är av märket Vagabond så går man in på deras sida så finns de där
  • Fjärilen

Va roligt att ni gillade mina ringar :)

I helgen ska vi gå på bröllopsmässan och försöka få färdogt inbjudningarna. När ska ni skicka er inbjudningar?

• Naive
    Fjärilen skrev 2012-02-03 08:50:55 följande:
    Va roligt att ni gillade mina ringar :)

I helgen ska vi gå på bröllopsmässan och försöka få färdogt inbjudningarna. När ska ni skicka er inbjudningar?
    Jag hade tänkt mig ca 6 månader i förväg, p.g.a. att vi har många som måste resa rätt långt för att närvara. Hur långt i förväg tänkte ni sätta osa datum? 
  • Fjärilen

Vi måste sätta OSA i början på maj redan, för då måste stället vi ska vara på få reda på exakt hur många rum vi behöver. Fast om man nu ska åka till Italien, så borde man ju veta det i början på maj redan, tänkte jag..... Annars så hade jag nog satt OSA datum i juli eller augusti...

• pulmonate
    Fjärilen skrev 2012-02-03 13:03:40 följande:
    Vi måste sätta OSA i början på maj redan, för då måste stället vi ska vara på få reda på exakt hur många rum vi behöver. Fast om man nu ska åka till Italien, så borde man ju veta det i början på maj redan, tänkte jag..... Annars så hade jag nog satt OSA datum i juli eller augusti...
    Egentligen ville jag redan ha fått iväg våra inbjudningar, men det blir hela tiden försenat! Vi tänkte ha OSA 2,5 månader innan...så i början på Juni (gifter oss 18 Augusti). 

Svar på tråden September 2012