September 2012
Jag har börjat göra inbjudningskort, festprogram, och små hjärtan med pärlor på som ska hänga på varje servett. Och tärnklänningarna är beställda! Hoppas dem passar, annars är det bara att skicka tillbaka :)
Jag har börjat göra inbjudningskort, festprogram, och små hjärtan med pärlor på som ska hänga på varje servett. Och tärnklänningarna är beställda! Hoppas dem passar, annars är det bara att skicka tillbaka :)
vi ska också be olika vänner att fota, vi har en kille som är super duktig! Samt m2b bror och min syster!
Nu har vi bokat band, jippie! Verkar himla bra, spelar till maten och kör lite tävlingar, sen spelar dem acoustic gitarr när alla gäster anländer till festlokalen och dricker skumpa, mysigt!
Frisören är till frågad. Hon vill ha 3000 för 3 timmar och smink. Låter det inte mycket? Kanske det som krävs för att få mig vacker ;)
Och jag har beställt örhänge från dyrberg kern...
8 månader kvar och känns som allt flyter på väldigt bra!
Vill gifta mig i morgon!!! ;)
Förresten jag har verkligen kollat på alla ställen efter tärnklänningar så tänkte jag kan tipsa om några sidor
www.next.co.uk/
shop.nordstrom.com/
www.very.co.uk/
Vi har köpt min vigselring. Längtar super mycket till september nu så jag får ha den på mig!!!
oj blev lite stor bild och inte så bra men ni ser ju typ hur den ser ut! Den är ganska smal och inte rund i kanterna.
Det var min förlovningsring alltså :)
Min vigselring kommer om en månad. Kostade 8999 kr och köpt på Albrektsguld. Men det är 25 % rabatt där nu så blev 6700 kr. Det är 25 % på alla vigselringar där nu och det gäller till i morgon så ett tips är att gå och titta nu! Samma sak på Guld fynd men där är det 20 % rabatt.
Ja tyckte oxå det var dyrt för frisören men det ingick löshår i det oxå och smink. Men det är min älskade svärmor som betalar