• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Lager
    Sudditjuven skrev 2013-06-25 13:39:38 följande:
    Snyggt! Är svalorna stämplar? Förvånad
    Nej, de är utskrivna tillsammans med texten direkt på det mönstrade pappret :)
  • Bamsemums
    tropicallime skrev 2013-06-24 20:35:59 följande:
    Googla på paper flowers så finns det massor av olika modeller och guider till hur man gör! Just den här varianten kommer från elli.com! :D och eftersom de är gjorda av vanligt skrivarpapper blir de väldigt billigt, går åt 1 A4 till varje ros. Man kan även beställa på massa olika sidor har jag sett! Men är det ett tag kvar kan man ju göra själv istället!
    Tack! Det ska jag göra :) Jag ska inte gifta mig fören om ett år så jag har tid på mig att sitta och pyssla ihop blommor ;)
  • Sudditjuven
    Lager skrev 2013-06-25 13:45:03 följande:
    Nej, de är utskrivna tillsammans med texten direkt på det mönstrade pappret :)
    Så himla snygga! Var hittade du dem? Skrattande
  • tropicallime
    Bamsemums skrev 2013-06-25 14:27:40 följande:
    Tack! Det ska jag göra :) Jag ska inte gifta mig fören om ett år så jag har tid på mig att sitta och pyssla ihop blommor ;)
    Jag gifter mig i augusti nästa år så har också gott om tid! ;) Men det kommer nog gå åt en hel del blommor, räknar med minst 24 i brudbuketten, sen 1 i corsagen och säkerligen en 4-5 bordsarrangemang på det och eventuellt ska vi använda blommor till placeringskorten också så lär göra minst ett 150 tal. Så de är bra att börja i tid! ;)
  • MsChevy

Kan även tipsa om att det finns en jättefin stämpeldyna med liknande svala på Panduro Glad den kommer vi använda på våra kort Solig
  • emzerus83

Vår bordsplaceringstavla:

Skyltar till toalettdörrarna:

Kuvertlåda:

Blomkorg för rosblad som min systerson ska strö över gången :

Låda med cd-skivor som gästerna får ta ett ex av o göra över bilder till oss :

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)