• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • CoG
    SingingFantacia skrev 2013-07-10 12:16:44 följande:
    CoG Hoppas att det menas på ett bra sätt Har också funderat på att hitta en låda eller så att påsthe i.
    Ja, det ser ju lite trevligare ut med en fin låda.
    Annars går det säker att ha varje smak i en egen plåtburk också än fast det inte är löste.
  • CoG

Jag har också skrivit en liten skylt med tips på hur länge olika sorters te ska dras.

• Tessla

Har inte själv pysslat så mkt ännu.... men den här har min fästman gjort av en ram vi hittade... :)
    Ska använda den till att skriva upp bordsplaceringen på. 
  • CoG

Jag gick in på Konstnärsshopen här i stan och skulle köpa ett sidenband och råkade då hitta hjärtan i näver.
    Dom kunde jag inte bara gå förbi, utan köpte 2 förpackningar.
    Kanske blir dom fina att ha på borden?

Vi har ju grönt/ vitt och hjärtan som tema :)

• pnufs

Tessla skrev 2013-07-11 10:25:50 följande: Har inte själv pysslat så mkt ännu.... men den här har min fästman gjort av en ram vi hittade... :)Ska använda den till att skriva upp bordsplaceringen på. Vilken fin ram, vi är ute efter något liknande. Vi letar runt på loppisar :)

• Zarah

Så här blev mina bordsplaceringskort:

Och så gjorde jag en improviserad fluga till min son. Inte perfekt, men den dög.

• Luci
    Zarah skrev 2013-07-13 00:33:15 följande:
    Så här blev mina bordsplaceringskort:

Och så gjorde jag en improviserad fluga till min son. Inte perfekt, men den dög.

Är det stenar? Jag tänkte göra något liknande :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)