GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Jag får upp det här:
Systemmeddelande
Du försökte komma åt en sida som kräver behörighet!
Den sida du försökta komma åt har du ingen behörighet för. Det kan t.ex. vara en sida som kräver att du är inloggad eller en viss behörighet som du inte har.
Men? Okej jag är inget data snille, men är det bara jag som har problem med att ladda upp bilder på denna sida?
Det är internet Explorer som simmar sig när man ska ladda upp bilder. Använd mozilla firefox istället så fungerar det fin fint :)
Tack för tipset, det ska jag testa!
Hej alla glada pysslare! :)
Vänder mej hit för lite hjälp/tips. Vi gifter oss den 21/9 och tänkte hålla lite hösttema på festen. Jag tänkte göra äppel-lyktor att ha på borden. Problemet är att jag kommer så att säga ha lite att stå i dagarna innan och tänkte höra om någon har något bra tips på hur jag ska få äpplena att hålla sej fina även om jag gör dom några dagar innan dagen D. Tror ni det funkar att lacka dom? Ska jag isf även lacka i gropen där ljuset ska sitta? Vad tror ni? Några idéer? :)
citron är ett knep som kan få dom att hålla sig fräscha.. men lacka borde ju gå!