GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Hej Luci! Ja, det är stenar jag plockat och skrivit på med en silvrig penna. Blev ursnyggt och jag vet en del som tog med dem hem som minne.
På grund av allergier så blir det tygblommor för oss. Så nu har v pysslat ihop brudbuketten.
Citering funkar inte, svar till Luci: Det var hur enkelt som helst att få det snyggt. Jag bara textade... (Hade lika väl kunnat skriva på papper, det var ingen skillnad).
Efter en tids samlande av konservburkar, glasflaskor och glasburkar har jag nu äntligen påbörjat mitt pyssel. Köpte spetstejp, sidenband och lite annat kul från billigaband.se och jag är supernöjd med resultatet. De kommer att stå i grupper om tre, precis som på bilden längst ner och duken är ett mönstrat tårtpapper. Jag komemr att variera dekorationerna lite, ungefär som bilden på konservburkarna. Så puttinuttigt det blev hehe!
Vad tycks?
åh så fina jenniferochaugust!! så himla sött :D
Superfina burkar jenniferochaugust! Verkligen!! :)
Tack allihop!!!
Jag är riktigt nöjd själv... Känns lite mer personligt och "ombonat" på borden än vanliga vaser tycker jag. Och det går väldigt bra ihop med vår "stil" på bröllopet: lite romantisk retro/vintage!