GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Rosi: det är sambon som gjort dem, han gjorde dem i photoshop och skrev ut dem på vanligt vitt papper, (dubbelt precis som hjärtana jag visade ovan) Sen klippte vi ut dem och ritade av dem på färgat papper för att sen klippa ut den och klistra fast dem på en grillpinne :)
Jag vill oxå dela med mig men lyckas inte ladda upp några bilder på BT. Skickar en länk istället för den som är intresserad av lite pyssel i vitt/guld/brunt
operfekt - cool pompom, hur gjorde du den? Sambon har oxå valt Geisha till godisbordet =).
L
operfekt - cool pompom, hur gjorde du den? Sambon har oxå valt Geisha till godisbordet =).
L
Jag vill oxå dela med mig men lyckas inte ladda upp några bilder på BT. Skickar en länk istället för den som är intresserad av lite pyssel i vitt/guld/brunt
Gud vilken bra sida! Jag ska inte gifta mig förrän i aug 2013 men har redan börjat bolla idéer med mina framtida värdinnor osv. Har tänkt göra egna pappersaskar till dukningen med lite godis i samt skriva namn på dem och använda som bordsplacering, 2 in 1 ;)
Här hittade jag en bra mall till askarna:
Operfekt: går det få mallen på muscherna?? :) jag är värdelös på att rita!! :)