Brud i mars 2012
Sen när jag kom hem och googlade fram en bild på just den modellen i exakt samma färg så ser den inte alls ut som i verkligheten!! Valde färgen Ivory men broderierna ser alldeles gula ut på bilden, vilket de inte alls var. Så konstigt!
Det var dock i sista laget att beställa. Klänningen lär inte levereras till butiken förrän i mitten av februari och jag kommer inte kunna prova den förräns första dagarna i mars.
Hade ni skaffat en "reserv"-klänning?
Jag har redan köpt min så jag känner inte att jag behöver nån reservklänning. Dessutom ska vi ha bröllopsmiddagen hemma så skulle nåt hända med klänningen på festen får jag väl byta till nåt ur garderoben. Men jag förstår att det känns nervöst att inte ha riktig koll på att den hinner hem i tid.
Igår lyckades jag övertala min m2b att jag ska ha ett svart band i midjan, Tycker det är så snyggt och tuffar till looken lite. hade googlat och sparat ihop massor med bilder som jag visade för honom "-Kolla här vad modernt det är med svart band!"
![Glad Glad](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Har provat den med en svart bolero till och det blev riktigt snyggt, får se om jag vågar köra på det med.