• Drömmaren

Visa mig era skor!!!

Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.

Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...

• Svar på tråden Visa mig era skor!!!
  • Drömmaren

Varsågod :) Finns som lågskor också - så kan man byta framåt småtimmarna :)

• aniara

Drömmaren, du borde verkligen avaktivera vattenmärke på bilderna du lägger ut. Det är ju inte dina bilder, du har inte copyright på dem! Fotografer gillar inte när man plockar deras bilder och speciellt inte när man själv låtsas äga dem. En fotograf jag vet skickar faktura för bildköp till de som snor hennes bilder...

• Drömmaren
    aniara skrev 2011-10-26 21:33:32 följande:
    Drömmaren, du borde verkligen avaktivera vattenmärke på bilderna du lägger ut. Det är ju inte dina bilder, du har inte copyright på dem! Fotografer gillar inte när man plockar deras bilder och speciellt inte när man själv låtsas äga dem. En fotograf jag vet skickar faktura för bildköp till de som snor hennes bilder...

Hej, jag har faktiskt funderat på det där själv men inte förstått hur jag gör! Hur får jag bort stämpeln, alternativt kan jag ta bort bilderna? Vill absolut inte inkränka på andras rättigheter!

Skickade faktiskt en fråga för någon vecka sedan till supporten här men de kunde inte hjälpa mig!

• Drömmaren
    aniara skrev 2011-10-26 21:33:32 följande:
    hej igen, kollade precis i mitt bildgalleri och där är det tomt så jag kan varken radera eller förändra någonting. Och som sagt... det var detta jag var i kontakt med supporten om. Så jag tar tacksamt emot hjälp. Både här eller i privat meddelande!
  • Nikkita
    Drömmaren skrev 2011-10-26 22:17:04 följande:
    hej igen, kollade precis i mitt bildgalleri och där är det tomt så jag kan varken radera eller förändra någonting. Och som sagt... det var detta jag var i kontakt med supporten om. Så jag tar tacksamt emot hjälp. Både här eller i privat meddelande!
    Gå in på din sida, Klicka på "bildgalleri" ändra i boxen högst upp till " Forumbilder". Där kan du ändra eller radera dina bilder Glad Hoppas att det fungerar!
  • Lommila1
    Lommila1 skrev 2011-10-26 11:51:59 följande:
    jag har ännu inte fått dem-beställde förra veckan, men jag mätte och fick nått mått åså kollande jag vad strl. 39  ( som jag brukar ha..) hade för mått och beställde...Så jag hoppas de passar! Annars så var dom inte heller blodigt dyra ~370 kr så jag får shoppat ett par till
    Nu har dom kommit, eller ja egentligen redan i början av veckan, de var vackra än i verkligheten, men klackhöjden var ngt över min värld ( jo jag går alltid i klack)  runt 12 cm kanske, de stod ngt i stil med 3 inch...

Nåja en siczen var helt ok, jag brukar ha mellan 38 o 29 beställde dessa i 39 o de var lite för stora, så helt nordisk standad på måtten där:)
  • Guffi

Haha! Sorry, såg först nu att det var en viss färg du var intresserad av ;) Bortse från mitt inlägg i så fall :)

//

Svar på tråden Visa mig era skor!!!