Visa mig era skor!!!
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Varsågod :) Finns som lågskor också - så kan man byta framåt småtimmarna :)
Drömmaren, du borde verkligen avaktivera vattenmärke på bilderna du lägger ut. Det är ju inte dina bilder, du har inte copyright på dem! Fotografer gillar inte när man plockar deras bilder och speciellt inte när man själv låtsas äga dem. En fotograf jag vet skickar faktura för bildköp till de som snor hennes bilder...
Hej, jag har faktiskt funderat på det där själv men inte förstått hur jag gör! Hur får jag bort stämpeln, alternativt kan jag ta bort bilderna? Vill absolut inte inkränka på andras rättigheter!
Skickade faktiskt en fråga för någon vecka sedan till supporten här men de kunde inte hjälpa mig!
Lommila1: vad kul att dom kom fram och att dom passade, då är det bara att gå in dem.
Dessa har jag :D
http://have2have.se/product.asp?product=8575
Detta är mina skor. Inköpta på Modevillan i Tyresö utanför Stockholm men såg nu att de är billigare på www.mylovebasket.com (där bilden är tagen ifrån). Supersnygga tycker jag och ovanligt sköna för att vara så pass hög klack ändå :)
Länk till sidan: www.mylovebasket.com/se/item/-cellini-432507-white-333007
Haha! Sorry, såg först nu att det var en viss färg du var intresserad av ;) Bortse från mitt inlägg i så fall :)
//