Visa mig era skor!!!
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
499:- på halens.se :)
Slänger in en bild på skorna jag ska ha under fotograferingen.. visat dom jag ska ha under vigseln tidigare i tråden :)
99:- fr HM... Enkla.. som jag ;D Haha nej men seriöst jag är 173-174cm lång och känner mig inte alls bekväm i klackar, känner mig som en transa :( Tråkigt för jag tycker klackar är SÅ snyggt!!! :)
Gå in på www.menbur.com och kolla där. Där kan man få de flesta finskor i olika färger och sen har de även snygga brudskor. För att se om skon finns i just den färgen du vill ha så klicka på "buy" så kommer man till sidan där skon visas i andra färger.
Jag har ju snöat in mig lite på dessa skorna. Men dels kan jag inte bestämma mig för rött eller rosa (de rosa har röd sula och röda hjärtan). Sen funderar jag även på om det blir lite "mycket" med lackskor. det kasnke blänker för mycket?
Kom igen tjejer... fler skor måste det väl finnas?
puffar lite...