Byta koncept?
Min sambo har varit gift en gång förut, nu har det kommit fram att de hade vigsel tidigt på dagen och mottagning med smörgåstårta med närmsta familj o vänner. senare på kvällen party för alla vänner...
När jag nu har suttit och spånat lite på vårat kommande bröllop så hade jag tänkt mig tidig vigsel o kanske lunch/mottagning med smörgåstårta som är det godaste jag vet..
Hur fan gör vi nu? Han lär ju inte vilja köra samma sak i repris :( vi har inte planerat någonting alls än...
Jag hade tänkt att ta det lite enkelt o sen sticka iväg på em/kvällen på "smekmånad" kanske några hotellövernattningar i nån mysig stad/ort....
Vi har nyss börjat prata om bröllop, och jag har väl inte frågat så mycket om hur de hade det och så, men nu lär ju jag börja ställa en massa frågor om allt möjligt känns det som.
Det var när jag berättade om min idè om hur jag ville ha det som han berättade för mig..jag hade tagit för givet att de hade haft ett "traditionellt" bröllop med middag o fest på kvällen typ..Dumt av mig..
Ska jag nu få lov att börja planera för ett sådant bröllop? Med allt det där myckna och stora, som jag egentligen inte ville ha? Vill inte ha 3-rätters o tal o middag i 7 timmar...Det blir ju så väldigt dyrt då också..fan också!
Behöver lite nya infallsvinklar här, jag har ju gått o tänkt på det här med bröllop länge (vilken tjej har inte det..) och tänkte att det på detta vis blir ett litet smidigt sätt att göra det på, och inte så DYRT!