• Sanna87

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Annelie - Det blev den vita långa inchiffong med ett guld/beight band i midjan. Har provat den 2 ggr redan ikväll och den känns jättebra. Första gången provade jag precis efter jag duschat så då kändes den "korsett", sen var det så varmt och klibbigt hemma med då. Sen provade jag den för bara en stund sedan och då kändes den mkt bättre. Så jag kommer nog till å behålla den. Nu ska man bara hitta nåt passande till brösten med. En bh går aldrig att ha under den, men sen var det typ "insydd" bh i den så den satt jättebra utan ngn bh. Perfekt längd med. Jag kan den ha den både med och utan klackar om jag vill, så nu kan man börja kolla skor också. Halsband vet jag inte om det behövs ngt, det skulle isåfall bara vara ett litet tunt, är rädd att det blir för mkt annars eftersom det är breda axelband på den. Det blir säkert jättebra med matchande kjol och linne :)

• Sanna87

Guanaca - jo, den känns jättebra.. men jag funderar på hur det går att stryka på chiffong, det står i den där lappen att det går, men gud, tänk om den förstörs, men samtidigt så måste jag ju stryka den, den är ju hur skrynklig som helst.
    Tråkigt om inte din klänning skulle passa, men hoppas det känns bättre med en freebra, annars får du köpa en från chicy, för det är klart du kan komma med en likadan klänning Skrattande
    Funderade också på en freebra, ska prova hur den känns med en vanllig bh, men jag tror att det kommer att bli alldeles för tjockt, så det får nog bli en freebra tror jag, men undrar hur en sådan sitter, om den sitter bra liksom?

• Sanna87

Mallisbröllop - så fina ni var, ser verkligen härligt ut :)

• Sanna87

STORT Grattis till alcudia 2012 och gerbera, hoppas ni haft fantastiska dagar...

• Sanna87

Annelie - Vi funderade också på att beställa kinalyktor och släppa på stranden framåt kvällen... Alcudia 2012 hade beställt såna som dem skulle ha med sig.. så vet säkert när hon kommer hem Glad

• Sanna87

Annelie - köpte ni din ring via nätet eller i en butik?? 25 % hade ju inte varit fel på en ring... =P

• Sanna87

Alcudia2012 - Välkommen hem och ett stort stort grattis {#emotions_dlg.flower}
    Låter som ni hade en underbar dag och vad roligt att det verkligen blev så bra som ni hoppades =)
    Gud vad roligt hur ni avslöjade att ni skule gifta er, önskar jag kunde vara lika duktig på att vara tyst , haha

Så kul att se alla er brudar här nu gifta er än efter en... Skrattande

• Sanna87

Pratade ju med patrik på jempguld och sen var jag inne i en affär här hemma och pratade med dem om dem ringar jag först kände för, men nu har jag ändrat mig och hittat ett par andra ringar jag också fallit för och som hamnar mer inom våra ramar... så nu ska jag bara spela ut butikerna lite mot varandra och se vart jag kan få bäst pris, men man får ju inte vänta för länge för då kanske dem hinner ta bort kampanjpriserna...

Skulle någon utav er brudar vilja dela med sig utav era val av ringar.. hade varit roligt att se... =)

• Sanna87

Alcudia2012 och mallisbröllop2012 - tänkte höra med era nygifta hur vigseln där nere gick till? gick ni igenom hela vigselordninen med prästen innan? Vad pratar man med prästen om?

• Sanna87

Man kan ju läsa vigselordningen på svenska kyrkan mallorcas hemsida, stämmer något överens med den?

Någon som vet om man får byta ut en utav bibeltexterna till en dikt, eller om man får välja ett bibelord utöver dem som finns där att välja på...??

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia