• Sanna87

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Den här berlocken funderar jag på att köpa och fästa i ett armband, kostar 40:- Glad
  • Sanna87
    Guanaca skrev 2012-07-23 11:59:45 följande:
    Vad kul att se ett ansikte Sanna Flört Blommorna ser ut att passa perfekt till klänningen, du kommer att bli jättefin!!!
    Härlig berlock, min favoritfärg (hmmm kusligt att vi har så lika smak!)
    Ja, haha... blommorna är ganska lika i färg med klänningen och bandet i midjan så jag tror det blir kanon. Har ju rätt kort hår nu så det finns ju inte jättemycket man kan göra med det direkt... antingen fästa luggen uppåt med höjd eller ha den i ansiktet, men när det blir lite fuktigt och det blåser så känns det som den där luggen inte kommer hålla sig där man vill om man har den utsläppt, så då känns det bättre att fästa upp den och spraya frisyren.

Oj, din favoritfärg säger du, haha, det är väldigt mycket vi tycker lika om Tungan ute
  • Sanna87

Nu har jag beställt ett armband, hittade det rätta idag, det kommer från love and be proud, heter tärna och kostade 230:-
    Det blev ingen blå pärla då jag föll mer för den lila, den är mer jag. Så det där med "någonting blått" får jag nog lösa på annat sätt, om jag inte struntar i det helt.
    Här är iallafall en bild på armbandet, på hjärtat kommer det stå Mallorca 30/8 2012 med svart text.
    Hoppas det är lika fint i verkligheten Skrattande

• Sanna87

Guanaca - ahh, attans också. men färgen har vi ju gemensamt då iallafall, hihi..
    Tyckte det var fint när pärlorna var sådär omjämna, inte helt runda, sådana pärlor tycker jag inte så mkt om.

• Sanna87
    Annelie643 skrev 2012-07-23 22:21:03 följande:
    Jätte fint armband! Ett sånt blev jag sugen på till mig själv.. Smart tänkt med gravyr oxå. Å va fin du är Sanna! Kul med ett ansikte :) Jag tänker oxå så klart bara vara barfota under själva akten. Ser nog lite tokigt ut att fira på resturang utan skor.. Och riskabelt att promenara utan med :))
    Tack så mkt Annelie... Glad
     Ja, jag föll verkligen för det, jag kan verkligen rekommendera en titt på deras hemsida, mkt fina smycken.
    www.loveandbeproud.se/sv/
  • Sanna87

Mallis12 - Vad synd att det är för sent att beställa för dig, men du kanske kan satsa på ett som egen liten bröllopspresent som väntar när ni kommer hem Skrattande
    jag funderade på att beställa ett kulhalsband därifrån sedan med barnens namn. Dem hade ju såå himla mkt fint till väldigt bra priser tycker jag. Jag har kikat på namnhalsband från amanda egilsson innan men där är ju priserna helt andra..

• Sanna87

Mallis12 - låter som en fin ide med en blå skyddsängel

• Sanna87
    Mallis12 - jösses vilket fint armband du fick ihop. Och så fint med den lilla ängeln och vad allting står för Skrattande
  • Sanna87
    Guanaca - det finns ju jättemånga butiker på nätet som säljer bara kedjor/silverlänkar i massa olika utföranden, sen kan du ju välja att köpa till en berlock, sten eller pärla och fästa i kedjan. Kanske göra en egen berlock som Mallis12 Glad
  • Sanna87

jag tänkte först köpa ett utav dessa kedjor och fästa någon berlock i innan jag hittade det andra, så det finns säkert något fint du kan hitta... Glad
Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia