Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
Guanaca - jag strutade i den där lilla "böjen" på eyelinern för sitt jag provade att måla så kändes det precis som du skrev, så insåg att det var lättare att strunta i den helt å hållet. Haha.Ja, håret tar ju ett tag innan det ser bra ut efter en klippning, det är därför jag nog känner att dem bara får tunna ur det lite och göra utväxten, sen får det nog va tror jag. vill juinte riskera någon "hjälm" med raka kanter på fotona heller. Haha, ja det kanske vore enklast att inte ha ngn fotograf, haha, inga huvudbryn då.
Lite osäker på om man kan lägga toning ovanpå en färgning så det låter jag någon annan svara på, hihi.
Skönt att klänningen passade även efter tvätten, då kanske det är rätt bra att jag bara vädrar min, vil ju inte riskerna att den krymper så jag inte kommer i den igen. Jag kommer nog stryka mannens skjorta hemma en gång men min klänning kommer ändå bara bli skrynklig igen så jag väntar nog att stryka den tills där nere.
Ahh, då kanske man ska ta sig ett havsdopp sådär på förmiddagen och sedan låta det torka bara så kanske man har lättare att fixa frillan då. Något saltvattensprej kommer jag nog onte ge mig ut på jakt efter, har redan tillräckligt att göra denna veckan tror jag. puh!! gud vad rädd jag e att man glömmer ngt.