Guanaca skrev 2012-09-10 15:29:38 följande:
Jag tror jag måste betala övervikt på flyget då om jag ska få med tillräckligt mycket kaffe för att få prästen på glatt humör!
Att han inte ens blev glad över två paket, hmmmpffff!
Haha, ja, hmm, vi kanske köpte fel sort på kaffet, kan det varit därför tro?? Vi köpte gevalia, vi kanske skulle köpt två olika,
MelT - jag kommer inte ihåg vad butiken hette riktigt, men jag vill minnas att det inte stod caty flor, någonting med flower hette det. Hehe, butiken låg precis bredvid ett apotek.
Usch, så tråkigt att hon ska ta så lång tid på sig med bilderna, så himla dåligt tycker jag. Hoppas verkligen att ni får era bilder snart. Intalar mig mer och mer att vi kommer få vänta lääänge på våra bilder.
Min svärmor filmade också, nu har jag inte tittat sedan vi kom hem, det tråkiga var att det blåste så hiskeligt när vi var där, så det brusar ju bra igenom hela filmen, man hör inte vad vi säger ändå typ. Tråkigt men vad gör man, vår kamera var ju bara en sådan där liten videokamera typ.
Annelie - jag fick ge 15euro för min bukett. Jag hade ju en väldigt liten bukett egentligen så det var väl rimligt ändå kan jag tycka.
I receptionen på vårt hotell låg en infopärm och där hade dem information och bilder med ca.priser på flera olika buketter från butiken caty flor. Dock letade vi aldrig efter den butiken eftersom vi hittade den här så himla nära vårt hotell. Men hinne ni så kolla på ert hotell om ni hittar några infopärmar, dem kanske också har info.
Så spännande att det snart är er tur. Ni har ju verkligen allt härligt framför er