Inlägg från: Mallisbröllop2012 |Visa alla inlägg
  • Mallisbröllop2012

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

• Mallisbröllop2012

Äntligen fick jag till det!! Hihi skam den som ger sig! ;) ja, de här kommer vi att ha! Längtar o längtar, fast nu vet jag ine om det är brällopet eller värmen som lockar mest, tittar jag ut genom förstret så ligger hela gräsmattan begraven under snön... :( menmen, då kan man ju plocka fram bilderna på hotellet så blir man varm igen ;)

• Mallisbröllop2012

Guanaca: Usch var trist!!! Men håller tummarna för att det blir av senare då, o att allt går som ni tänkt! o som sagt,. då kan du ju få massor av tips o inspiration av oss som varit ner före er!! :)

Sanna87: Ja, vi bor ju i norra sverige, men snön är iaf borta igen, så nu hoppas vi verkligen att den inte kommer igen!!! Har hört att Umeå fortfarande har snö, så långt norrut bor vi inte ;) Buketten från kyrkan går på 85 euro, lite över min egentliga budget, men m tanke på att vi slipper allt strul m det själva, o att det ändå inte blev så mycket dyrare så valde vi att göra det enkelt för oss.

Jag har oxå bokat in en tid hos min egen frisör nu, så vi ska diskutera lite tips o så, hon trodde dock att jag bokat en biljett till henne oxå så hon kunde få följa med o göra håret ;) hade ju varit nåt det, hehe!

• Mallisbröllop2012

Oj, vad tiden går fort nu då! fem veckor kvar!! :) känns lite overkligt faktiskt, det har varit så lång tid kvar så länge, o nu kan man i princip börja räkna ner!! hihi

Sanna87, jag tror absolut det löser sig bra m att fixa blommorna på plats, för oss blir det dock för stressig då vi kommer ner lör natt mot sön o sen är det som regel stängt i affärerna på söndagarna, o sen är det dags på måndagen, o då ska det ju fixas m hår o annat, o vi har en tidig em-tid för vigseln, så det känns skönt att slippa stressa! Våga vägra stress på bröllopet/semestern!! :)

Vad jag förstår av listan är jag först ut här, så jag ska göra mitt bästa m att återrapportera när vi kommit hem o har landat lite i att man faktiskt kommer att vara GIFT då!! hihi

Njut o längta nu allihop, det går fortare än vad man tror!! :)

• Mallisbröllop2012

Mel T, ja snart är det ju dags för er oxå!! :) Ja, jag velade oxå länge kan jag säga, men till slut bestämde jag mig för att ta den lugna vägen, o jag var lite inne på rosor tidigare, så för mig blir det här bra! Det blir det för dig med, oavsett hur du gör! Du får oxå skriva här sen hur allt gick, ska bli så roligt att läsa allas berättelser!! :)

• Mallisbröllop2012

Hahahaha det är ju typiskt att de har öppet på söndagar nu när jag redan beställt av kyrkan... men efter lite funderande så har jag ändå bestämt mig för att köra som jag tänkt, blir ju fortfarande minst stressigt så, får helt enkelt bada lite på söndagen istället! ;)

Var o shoppade lite övriga saker till resan idag, sandaler till sonen o kläder till mig själv, det var ,minsann inte igår. Man har visst en tendens att alltid hamna på barnavdelningen nu för tiden när man är ute på stan... :) o barnen fick en ny bärbar dvd som iaf sonen kan få användning av på resan!

Har oxå hunnit vara hos min frisör idag o vi testade lite frisyrer, ser ut som det blir lockar som fästs baktill, jag vill ju ha pärlor i, tror det blir jättebra. Fotade lite o ska skicka ner till frisören där nere nu i helgen!

Ja, det är exakt 1 månad kvar tills vi säger JA till varann, känns så himla härligt, o vid den här tiden sitter vi trolitvis i baren o dricker paraplydrinkar ;) Läääängtar!!

• Mallisbröllop2012

Gerbera: Ja, nu närmar det sig verkligen!!! o nu känns det som det går riktigt fort, hihi.

Jag provade idag, klänning, skor, valde vilket halsband som passar bäst, har en sjal ifall det blir kyligt, allt passade så bra ihop! Bara håret som fattades, men det kändes bra att prova allt. Det kanske inte var sista gången heller, hihi Lite sminkinköp kvar, annars e det mesta klart!

Grynet103: När gifter ni er här hemma?

Sanna:Wow vilka fina klänningar!!! :) Personligen gillar jag de två översta, men alla är jättefina, o gäller ju att DU gillar den!! :)

• Mallisbröllop2012

Japp, då är det 20 dagar kvar tills avresa, vilket innebär att jag nu skrivit ut biljetten!! :) Man har väntat så länge, o nu är det nästan dags, lite pirrigt börjar det nog allt bli :) men mest härligt!!! Längtar, längtar, längtar!!! :)

• Mallisbröllop2012

Sanna87, ja det gör det verkligen! :) härligt! Ja, allt är klart, har växlat lite pengar i veckan o gjort en sista koll m frisör, fotograf o kyrka. Allt är som det ska! Dock har vi varit lite krassliga här i helgen, så jag hoppas verkligen att det inte är nåt långvarigt så att vi är riktigt friska när det är dags att åka, om mindre än två veckor! :) så bättre att vi e sjuka nu ;)

Nu går ju tankarna lite på hur man ska berätta för alla när vi kommit hem, eftersom de allra flesta inte har nån aning om att vi gifter oss när vi är där nere, hihi, ska man skicka mms samma dag eller vänta o berätta när man kommit hem... funderar fram o tillbaka... nån som har funderat på det, av er som oxå gör det här i hemlighet??

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia