Heeeeeeeeeej!!! :)
Så är man på hemmaplan igen, gift o klar! ;) Kan bara säga att vi har haft enotrligt härlig vecka, o allt blev verkligen som vi tänkt!!
Lugnt o skönt, inte en stressig minut att prata om, helt fantastiskt!! Ja, jag antar att ni vill ha lite detaljer?! ;) hihi
Linda kom till hotellet o gjorde hår o smink, jättetrevlig tjej, o duktg! Blev så nöjd med både hår o smink! Sen kom mannen min med luch o vi åt tillsammans (utan barn som var m mor o farföräldrar!) i lugn o ro, bytte om o tog en taxi till Alcanada!
Där träffade vi prästen, jättetrevlig även han, o vi gick o tittade på platsen där vi skulle vara, sen satt vi o pratade i lugn o ro om både det ena o det andra! Sen kom Johanna, fotografen o hälsade o sen satte hon sig en bit bort o väntade tills vi var klara. Sen kom övriga, o vi gick tillsammans bort till den utvalda platsen. Det blåste en del, men det var skönt eftersom det var så varmt, jag hade en sjal med mig som jag svept om mig, det var skönt! Hade den på några fotografier sen oxå! Johanna fotade under tiden, men jag hade itne så stor koll på vad hon gjorde ;) När det sen var klart, fick övriga sällskapet till restaurangen o tog en drink o jagade barn ;) o vi var med Johanna nog en timme, tror jag! Massor av kort togs, hon kändes jätteproffsig!! Tyvärr har jag inte fått några bilder än, väntar m spänning på dom!!!!
Sen åkte vi tillbaks till hotellet, tog en champange o två stora vackra fruktfat o myste vid poolen, många blickar fick vi, hihi
Sen hade vi bokat bord på en annan restaurang i närheten, (vi hade ju annars middag inkluderad varje kväll på hotellet) men eftersom vi inte ville göra så stora affär av det hela hade vi inte sagt att det var bröllopsmiddag vi skulle ha. så när vi kom o de såg oss blev de förfärade, dukade upp ett nygg bord m vacker duk o finglas o fixade en vas till min bukett (som jag bokat av kyrkan, strambunden ros, fantastiskt fin, 85euro) när vi kom så långt som till efterätten, började det plötsligt spela den där klassiska bröllopslåten ni vet, i högtalarna, o in kommer ägaren med champange o glas, tomtebloss i allas efterrätter samt varsin hatt (!) hihi i present till oss!! Fantastiskt gulligt av do tyckte vi!!!
Ja, sen var det ju så att våra små barn tyckte att de hade skött sig tillräckligt länge, så då knatade vi hem o la dem, sen firade vi en stund till på svärföräldrarnas markterass tills vi inte orkade längre ;)
Ja, sammanfattniongsvis var det helt underbart, det blev precis som vi båda tänkt oss, o det känns som det är det viktigaste!!
Önskar o hoppas att ni som nu är kvar verkligen får det precis som ni vill ha det oxå!!!! :) Tänkte på några saker som jag tänke tipsa er om, men nu känns de som bortblåsta, får helt enkelt återkomma när jag kommer på det!! Vi hade med oss babyvakten, så när barnen somnat satte vi på dom så kunde vi vara i svärföräldrarnas lägenhet som bara låg tre dörrar bort, så kunde vi springa över snabbt om de vaknade,( vilket bara hände ett par ggr, lilltjejen har en tendens att tappa nappen)
Ja, hörrni, återigen, önskar att ni får en fantastisk resa när det är dags, undrar ni nåt ska jag försöka svara så gott jag kan iaf!!! Varmaste kramar från FRU Johansson!! ;) o jag lovar lägga in nån bild så fort jag får dom!!