• Guanaca

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Sanna, angående dina örhängen så tror jag att det blir jättefint med "plupparna". Man vill ju kanske inte att smyckena skall ta över klänningen elelr buketten så små enkla smycken är nog det bästa? Känns ju fint att du fått dem av sambon också :)

Jag skulle också vilja ha något jag fått av min sambo, får väl försöka få honom att köpa mig ett par örhängen he he. Har ett armband jag fått av honom som jag tänkte ha, men det är lite för stort och skulle gärna få något nytt, speciellt för detta tillfälle (detta har jag ju haft i 1,5 år nu och använt vid flertalet tillfällen)
  • Guanaca

Ja, sånt får man ha i handbagaget! Dock inga vätskor i förpackningar större än 100ml (eller är det 150?) Förpackningar med krämer, vätskor etc (tex smink) ska ligga i en genomskinlig plastpåse i säkerhetskontrollen. Inga saxar eller andra vassa föremål. En eller leksakspistoler o liknande. Har sett familjer fastna i säkerhetskontrollen med vattenpistol i väskan! Pinsamt

• Guanaca

Mallis12,
    vad tror du om dessa? Jag blev nästan lite sugen på dem själv men osäker på om de verkligen är min stil samt om de passar till klänningen... Jag har lite svårt att gå med flipflops också (remmen mellan tårna gör ont) MEN jag tycker de var vackra, fina, romantiska tom lite sexiga för att "bara" vara flipflops Skulle faktiskt vara jättefina till ett Mallorca-bröllop ju Jag ska fundera och åka dit o prova (Deichmann, 129 kr!!!)
  • Guanaca

Och nu har jag förälskat mig i dessa skor! Tror dessvärre klacken är lite för hög... Och känns svårt att matcha skor till min gulvita klänning hmmm. Annars älskar jag färgen på dessa.
  • Guanaca

Åh finns det en för kom ihåg listor?! Den vill jag ha

• Guanaca

Hihi flipflopsen var ju annars ganska hot!

• Guanaca

Åh barfota låter ju mysigt! Det kanske man ska satsa på, så riskerar man inte att förstöra klackarna om marken är mjuk. Och sen ta på sig skorna för en del av fotona...

• Guanaca

Vad kul att se ett ansikte Sanna Flört Blommorna ser ut att passa perfekt till klänningen, du kommer att bli jättefin!!!
    Härlig berlock, min favoritfärg (hmmm kusligt att vi har så lika smak!)

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia