• Nessa83

Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)

En liten kul fråga tycker jag :)

Jag å min sambo har varit ett par i 2 år, vi förlovade oss i april i år och i Juli 2012 blir det bröllop!!

Vi har oxå hunnit få en lite skruttunge på den tiden, hon är nu 2 månader!

• Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)
  • Misslycklig

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 8 år, förlovade i 7 1/2 år och fått två barn =)

• Dreaming

Vi kommer har varit ett par 6 år, när vi gifter oss nästa år :)

• Memsan

Jag friade när vi bara hade varit ihop i 3 månader. Men som den logiska människa jag är så sa jag "Vill du gifta dig med mig om 5 år?" Han svarade ja.
    Idag så har vi varit ihop i drygt 4 år men känt varandra i 5-6 år och bröllopsplanerna står i full blom.

• AndroSid

Vi förlovade oss efter 19 månader och gifter oss ungefär en månad innan vår 3-årsdag Glad

• annapanna88

Vi förlovade oss efter ca 2 år och gifter oss 4 år senare, 6 år och 3 månader efter att vi blev tillsammans :D

• Berlan

När vi gifter oss i juli 2012 kommer vi ha varit ett par i 9 år och 7 månader.

• sollan

Vi kommar att gifta oss 3 år 2,5 månad efter att vi träffades...Har en 2årig son som vi lyckades tillverka under vår 1a månad ihopa <3

Blivande vårbrud
  • sagoprinsessa

Vi var tillsammans i ett år innan ivi förlovade oss och kommer att gifta oss dagen innan vårt tvåårsdag :)

• Cattis77

Vi har varit ett par i 15 år nästa år när vi gifter oss! :)

Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)