• Nessa83

Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)

En liten kul fråga tycker jag :)

Jag å min sambo har varit ett par i 2 år, vi förlovade oss i april i år och i Juli 2012 blir det bröllop!!

Vi har oxå hunnit få en lite skruttunge på den tiden, hon är nu 2 månader!

• Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)
  • Jalle

Vi har varit tillsammans drygt 4,5 år när vi gifter oss. Blev tillsammans dec-07, förlovade oss april-10 och gifter oss aug-12.

• Fishkiss

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 8 år  och 2 månader

• Pluppe

Vi blev tillsammans augusti 2009, flyttade ihop i december 2009, förlovade oss juni 2010, fick vår dotter i april 2011 och gifter oss september 2012 :)

Så nästa år i september kommer vi ha varit tillsammans i 3 år och lite mer än 1 månad!

• Januaribrud

Vi har varit tillsammans i 10 år och förlovade i 6 år. Vi har en liten dotter som är 2 år. Nu i januari har vi äntligen gjort slag i saken och gifter oss

• Kiin80

Vi blev tillsammans hösten 2009, så när vi gifter oss nästa sommar är vi inne på vårt tredje år tillsammans!

• Naive

VI har varit ihop i 6 år och 3 månader när vi gifter oss. 

Blev ihop 16.06.2006
    Förlovade oss 17.06.2011
    Bröllop 14.09.2012 

• Fräknigafröken

Vi har varit ihop i 10,5 år när vi gifter oss i juli 2012. Gick i samma klass på högstadiet och blev tillsammans några år senare när vi var 17 år

• Annary

Vi kommer ha varit tillsammans i nästan 12 år när vi gifter oss i augusti 2012

• Krystal

Har iofs inte spikat ett datum än, men blir det till sommaren som vi pratat om så blir det 9 år och några månader som vi varit tillsammans, 8 år som förlovade ( och inga skruttungar eller knoddar har vi skaffat under tiden)

• ungbrud

Vi blev tillsammans 2006 då jag var 15 och han 17.
    Förlovade oss på valborg 2008
    Flyttade ihop 2011 u juli (tifigare bott tillsammans hos mina föreldrar isen 2008)¨
    Gifter oss den 1 september 2012 

Svar på tråden Hur långe har ni varit ett par innan bröllopet? :)