Hur viktigt är det med datum?
Okej, kom igen nu vill jag höra! Hur viktigt är det egentligen med datum för förlovning för er? Varför är det viktigt? Och vad har ni graverat i era ringar? Hur tänkte ni när ni valde datum?
Spännande att få höra!
Okej, kom igen nu vill jag höra! Hur viktigt är det egentligen med datum för förlovning för er? Varför är det viktigt? Och vad har ni graverat i era ringar? Hur tänkte ni när ni valde datum?
Spännande att få höra!
Datum är inte viktigt alls för oss.
Killen friad på alla hjärtans dag, det var spontant men något han velat länge och bara väntat på rätt tillfälle. Nu känner vi båda att det är ett perfekt förlovningsdatum, iaf lätt att komma ihåg! =)
Vi kommer gifta oss i maj, datum bestämt med hänsyn till när hans bror kommer hem från en riktig långresa och när lokalen var ledig. Att det råkade bli på hans bror födelsedag insåg vi först senare, men nu kommer vi aldrig glömma det datumet igen. =)
Vi har inget datum för förlovningen, så att i min ring står det "Sommaren 2010" istället.
Det var under den sommaren som vi började planera på riktigt, men det var inte bara ett enda tillfälle som gjorde att vi kände oss förlovade. Då att det fick bli så!
Min fästman gick ner på knä 29 juli i år. Jag var helt oførberedd. Jag tror inte datumet hade så stor betydelse. Han hade tänkt på saken ett tag och sen kom väl rätt tillfälle helt pløtsligt. Vi var på en miniweekendresa som vi bestämt bara någon dag tidigare att vi skulle gøra.
Just nu känns inte førlovningsdagen som en så viktig dag, eftersom vi planerar brøllop, och brøllopsdagen kommer ju vara den stora dagen. Dessutom har det ju inte gått ett helt år sen vi førlovade oss. På vår førsta førlovningsdag kommer vi vara nygifta och då kan jag tänka mig att vi kommer vilja fira den, men nu som sagt så är allt fokus på brøllopet.