Darling Daisy skrev 2012-05-19 07:24:36 följande:
Ang såpbubblor:
Det finns något som kallas för bubbelsvärd eller liknande på de flesta leksaksaffärer. Förpackningarna är absolut inte snygga (ca 35 cm långa plaströr i skrikiga neonfärger), men j-lar vilka snygga bubblor man får! Det blir riktigt stora (ca 7-12 cm i diameter) och ganska hållbara bubblor.
Detta är nog inget man köper till alla gäster, men om man vill ha stora bubblor tex till fotograferingen är detta ett tips.
Tack för tipset- har sett dessa och det är som du säger kul att ha till fotograferingen och kanske till barnen som är med som gärna blåser lite hårdare!
knyttan skrev 2012-05-18 22:04:49 följande:
Jag köpte från samma säljare och är mindre nöjd med det, kolla min kommentar längre bak i tråden... såpbubblorna blir också yttepyttesmå upptäckte jag när jag provade dem :(
Ja, det kommer jag ihåg att jag läst. Köpte inte av denna säljaren men dock samma variant... Trist att de blir så små
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Ja, ja riskorn är ju inte stora heller så vi får väl hoppas att mängden bubblor blir effektfullt istället.