• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • Principisessan

tack:) ja jag hoppas det. Förlovningsringen blev jag överraskad med av sambon, han visste att jag gillade vintage och enstensringsar med rätt proprtioner till varandra. och vigselringen hittade jag faktiskt begagnat själv och blev eld och lågor. Testade först en ny för 11 tkr och så bara lite förs skojs skulle surfade jag runt på olika pantbankssidor, och hittade denna för 995 kr.
    Eftersom min förlovningsring har en rätt tunn skena är det inte helt lätt att hitta något med rätt tjocklek utan att behöva designa själv ,så nu blev jag så glad över att det blev helt rätt :) 

• imdelicate

Jag älskar mina ringar! Är helt underbart att äntligen få ha på sig båda :)

• ullie

Denna kombination har jag på min vänsterhand sen den 28 juli i år. Var väldigt osäker på vigselringen först och ångrade nästan mitt köp, men nu när jag har dem på fingret känns båda ringar perfekta :)

• Fru 0728

Här är våra ringar. Vitt guld och i min är det 13st briljanter (mitt lyckotal). Hade jag valt förlovningsring idag så hade den oxå varit i vitt guld så mannens kombo är finare än min tycker jag:)

• Principisessan
    Fru 0728 skrev 2012-08-08 15:10:03 följande:
    Här är våra ringar. Vitt guld och i min är det 13st briljanter (mitt lyckotal). Hade jag valt förlovningsring idag så hade den oxå varit i vitt guld så mannens kombo är finare än min tycker jag:)

snyggt! ser väldigt smakfullt ut 
  • Principisessan
    imdelicate skrev 2012-08-07 12:35:10 följande:
    Jag älskar mina ringar! Är helt underbart att äntligen få ha på sig båda :)

jättefint! är ju själv en sucker för enstensringar. :) 
  • Principisessan

idag med posten kom min vigselring, som ska bäras förrän i vår. Men iallafall. Det blev hur bra som helst och jag är glad över att vi köpte den trots att det var på nätet och vi inte hade alls möjlighet att prova den innan. Helt pefekt :) 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012