• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • drömmer
    Maruska skrev 2012-08-23 09:05:03 följande:

Jag har den här ringen. Den är totalt 7 mm där stenarna sitter och 4 mm inne i handel. Raden med stenar är 2 mm och resten 5 mm.

Den är jättevacker.

Låter toppen! Har du ingen bild på den på ditt finger? Har du den tillsammans med en förlovningsring eller ensam?
  • Maruska

Vet inte vad jag gör för fel men det kommer inte upp någon bild. Jag klickar på "ladda upp en bild" och väljer sedan en bild.....inget händer

• MariaMagdalena
    Maruska skrev 2012-08-23 10:08:43 följande:

Vet inte vad jag gör för fel men det kommer inte upp någon bild. Jag klickar på "ladda upp en bild" och väljer sedan en bild.....inget händer

Då är den förmodligen för stor... Prova att öppna bilden i tex paint och ändra strl till 80%, spara som och försök att ladda upp igen =)
  • Maruska

Tack för hjälpen MariaMagdalena.

Tyvärr är bilden lite suddig men man ser nog ändå hur ringen ser ut på. Förlovningsringen är en helt slät ring.

• Elenoor

Här är min vigselring som hamnar på fingret om två veckor!!!Längtar =)
  • viplanerar13
    Maruska skrev 2012-08-23 10:33:01 följande:

Tack för hjälpen MariaMagdalena.

Tyvärr är bilden lite suddig men man ser nog ändå hur ringen ser ut på. Förlovningsringen är en helt slät ring.

Är den där ringen köpt på albrektsguld? tycker inte att det ser ut som den jag var och kollade på i deras affär utan en liknande ring! Din var mycket snyggare än den jag tittade på albrektsguld :)
  • Maruska

Jo då, jag kollade kvittot och det är samma artikelnr 0320622, som på bilden fr Albrekts guld. Jag köpte den på Albrekts i Borlänge. Jag tycker att den är lite rundare i verkligheten.

• viplanerar13

Okej! Men den ring jag fick titta på hos dom här i Umeå såg inte ut sådär... Trots att jag visade ur tidningen vi fick hem. Den jag fick titta och känna på kändes så billig, var inte lika stor osv. Din var verkligen Supersnygg mot för den jag fick titta på:/ väldigt konstigt!

• drömmer
    viplanerar13 skrev 2012-08-23 21:03:18 följande:
    Okej! Men den ring jag fick titta på hos dom här i Umeå såg inte ut sådär... Trots att jag visade ur tidningen vi fick hem. Den jag fick titta och känna på kändes så billig, var inte lika stor osv. Din var verkligen Supersnygg mot för den jag fick titta på:/ väldigt konstigt!
    Det finns en som är väldigt lik, men smalare och ungefär 1/3 av priset   Kanske var det den du fick se?? ... http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0359430&articleNo=&priceRange=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E&step=11&productType=1&&attributeType_4=&attributeType_2=&attributeType_1=437
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012