• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • karamell
    johannagbg skrev 2012-08-30 16:44:16 följande:

Den är i vitguld. De små stenarna är diamanter, men den stora är rubic zirkon. Vad tror ni om den?
    Snygg!!! 
  • lurigmumin

Nu har jag hittat min ring! Den med tre stenar är min förlovningsring

och enstensringen är vigselringen. Nu är det bara att vänta tills man får bära den på riktigt!

• Purple

Riktigt snyggt!

LoJ skrev 2012-08-27 20:22:35 följande:
    Gifte mig för ett tag sedan men jag ville lägga upp en bild på mina ringar ändå

• Sofi K
    sommarvinter skrev 2012-08-26 16:24:18 följande:

Detta är ingen klassisk giftering men jag älskar den, tycker att den är så fin... Vi kommer ha våra förlovningsringar i titan när vi gifter oss och så småningom spara ihop till en annan. Kanske blir det en sån här då :)
    FANTASTISK ring! precis som du säger, kanske inte den mest klssiska vigselringen, mn vad spelar det för roll om an gillar den. Får man lov att fråga vart du har hittat den och vad det är för sten...och vad en kostar??
  • EmmaAndreas

Här är våra blivande ringar. Beställda idag :o) De är i rostfritt stål med en svart emaljring och en diamant i min. Gillade kontrasterna i materialen. Det industriella stålet i kombination med en vacker diamant.

• millemill

Förlovningsring i rött guld och vigselring i silver med guldkula, makens vigselring är i silver med ett hål där min kula passar in. :)
  • vinter2012

Nu har vi beställt min vigselring :)

Och detta är våra förlovningsringar: 

Längtar tills jag får sätta på mig min vigselring :)
  • Nephele

Mina ringar;
    http://www.brollopstorget.se/hem/nephele/gallery/phpx9xubr.jpg
    Vigselringen är i orodierat vitguld, handgraverad och med 3 diamanter (0,01 ct/st). Den andra fick bli ersättare till gamla förlovningsringen, och är i silver med 11 st CZ (lika många år som vi varit tillsammans innan giftermål).

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012