mariakarolina skrev 2012-02-15 18:40:10 följande:
Nog förstår jag väl skillnaden mellan att ha en vän som kan laga got mat och en god vän som har en cateringfirma. Men faktum är att den här tjejen har en catering firma.. Det måste ju istfall bara varit nånting som min mamma sa. För jag har ju inga som hellst erfarenheter av att anlita catering. Eftersom ni skriver att cateringfirmor har färdiga menyer så kommer jag att ringa och höra mig för imorgon.. :)
mariakarolina skrev 2012-02-15 18:45:34 följande:
Hej! Det där lät ju jätte smarrigt! Vi är jägare båda två så det kommer bli en hel del vilt som det ser ut :) Hjort är fantastiskt gott.. Min svärfar har pratat om att sponsra med vildsvin. Men vi får se vad det blir riktigt :) mycke bollar i luften just nu :)
Det är lite det här jag menar... Ingen kan "sponsra med vildsvin" om det är en etablerad cateringfirma. Det funkar inte riktigt så... Det går jättebra om ni gör maten själva, men hon som har cateringfirman får inte ta emot kött hur som helst för att tillaga.
Och jag svarade ju baserat på det du skrivit innan där det inte riktigt framkommit om det är en riktig cateringfirma eller inte (först lät det ju som att ni skulle laga maten själv).
Hoppas att hon har något som passar er, eller är anpassningsbar och kan göra en meny som ni gillar.
Lycka till i morgon när du pratar med henne hur som helst