Jay skrev 2012-03-20 23:36:08 följande:
Bridezillavarning! Nån som känner igen sig?
Vi har i alla fall FINALLY beställt våra inbjudningskort. Det var ju verkligen en sån grej som skulle ta en kväll, men tog en månad av val och kval. Och kostade mycket mer än försvarbart. Och nu är jag skitnervös att dom inte ska vara fina. Dessutom har min klänning landat i Sverige från Kina. Är så nervös att jag inte ens kommer våga packa upp den :)
Åh vad roligt! Du måste berätta hur det gick! Jag har ju också beställt min online och är överlag mycket nöjd. Ska göra några småändringar men den är såå fin
Håller tummarna för dig!
Bridezilla varning? eh, JA!
Men ärligt, så här mycket pengar lär man ju aldrig mer lägga på en fest. Det blir dyrt även om man inte gör något "speciellt" så då kan man lika bra planera väl så att allt blir så bra som möjligt! Bara man bjuder 100 pers på 3 rättersmiddag utan att tänka på dekorationer eller något så är det ju dyrt, eller hur? Jag vill att det ska bli en oförglömlig fest för allihopa (inte bara för mig). Och sen tycker jag att det är
otroligt kul att planera saker, tänka på dekorationer, färgkombinationer, roliga idèer, smarta lösningar, mm. Det är bara kul för alla om allt funkar så smidigt som möjligt osv.