April 2013
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
ja alltså på blommor och skor, om jag lyckas hitta rätt sko i rätt färg :)
Hej alla glada april-brudar!
Nu är basen till inbjudningskorten inköpta på Panduro. Placeringskorten är fixade och klara (nåja de ska ju skrivas om ett halvt år, förstås) men de är köpta i alla fall.
Vi håller ju vårt bröllop hemligt tills inbjudningarna är ute, för alla utom oss i vår familj (gubben, jag å äldsta dottern), så det är mycket undangömmande direkt, så att inga nyfikna föräldrar ser. De har en tendens att komma på slumpmässiga tider, som är väldigt opassande om man sitter och skissar på något till bröllopet eller söker någonting bröllopsrelaterat på internet.
Det är tur att vi har en synnerligen bra ringklocka som inte missar någonting och förvarnar lite,(vi har en liten jack russel vovve) så man hinner kasta undan grejerna i första bästa låda och stänga ner allt man höll på med på datan och ta upp något tråkigt Word-dokument.
Å sen sitta där helt skenheligt och säga att "jag gjorde inget speciellt"
Hejsan, ansluter mig till denna tråd. Med förhoppning att få inspiration och ideer. Vi gifter oss den 6 april!
Lägg upp prototypen här, eller i nåt av pysseltrådarna, så kan du säkert få input av alla oss andra som pysslar med.. :)