April 2013
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Inlägget var till lordoz :)
Nu ligger alla våra inbjudningskort i sina kuvert, det ska bara sättas frimärke på, sen kan de läggas på lådan. Har ni andra fått iväg era inbjudningar? Eller ni har kanske skickat save the date kort?
vad kostade den du har då? har du kollat om du kan få tag på en likadan fast på ett annat ställe? kanske inte behöver bli så dyrt
Hejsan alla!
Just nu är huvudfokus i mina bröllopstankar själva vigseln. Har insett att min tanke om att gifta mig utomhus inte känns direkt så lätt att genomföra den 6/4... utan att vi nog behöver vigas inomhus. Dock vill jag inte vigas i stadshuset..
Därför kom jag inatt underfund med en kanske lite tokig tanke. Både jag och min sambo älskar film! Så varför inte vigas på vår lokala SF Biograf?? Vi har en salong som tar 53 personer, och det skulle passa oss utmärkt. :)
Så idag har jag mailat dem och frågat om det går. Man kan visst hyra för konferenser, så varför inte för en vigsel?? Möjligen om de inte vill hyra ut till privatpersoner...
Är det en jättetokig idé???