April 2013
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Emelie01, du kan klicka dig in på postens ebutik. Så klickar du in på frimärksprodukter o sen frimärken år för år. Sen väljer du 2010. Där fann jag dom men imorse när jag kollade fanns det inga kvar. :( de kanske är slut :(
Ja, nu närmar det sig med stormsteg!! Spännande med möhippan, lordoz. Själv har jag ingen som helst aning när min blir, bara att det planeras för en... I helgen ska jag se om jag kan få tag på skor, för i slutet av månaden måste jag prova klänningen med skor och bh för uppläggning mm. Igårkväll pratade jag med en dj, han verkade trevlig, men det är svårt att veta hur bra han är. Men har hört att han ska vara bra. Hur gör ni andra? Ska ni ha dj, band eller inget alls?
Mariath - vad roligt med band. Vi är inte så jätte förtjusta i att dansa, så i vårt fall väljer vi att lägg lite mindre på musik, och lite mer på tex fotograf. Det är kul att se/läsa om allas bröllop, det finns verkligen inget som blir det andra likt. Utan alla skapar efter sina förmågor, tycke och smak.
Det är så roligt och inspirerande att läsa om allas planer! Vi har varit ute i extremt god tid med allt men nu har vi haft någon månad när vi inte har gjort nånting alls. Nu i veckan börja vi ta upp planerna igen! Vi började med att planerna in för en resa till Tyskland så vi kan få klart baren :D sen tog jag tag i det jag tycker är roligast, SKOR! Jag har min klänning sen 2 månader tillbaka och nu vill jag ta tag i resten så jag kan prova och se helheten! Vårat färgtema är lila. Det kommer vara olika nyanser av lila. Är det någon som har nåt tips på blommor till brudbuketten? För där är jag helt lost!