April 2013
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Hejsan!
Är det någon mer än jag som ska gifta sig i april 2013?
Vore kul att diskutera hur långt ni har kommit i era planer, och dela med tips och idéer. :)
Hej!
Jag har inte varit inne på denna tråd förut, men såg att ni kommit långt i planeringen allesammans
Det vi har klart är:
Kyrka
Lokal
Klänning till mig
Catering
Gästlistan är i princip spikad, 65 gäster
Håller på och kikar på klänningar åt näbbar och tärna just nu, vilket projekt det är! Det finns hur mycket som helst att välja mellan ju!
Hade tänkt beställa inbjudningskorten från Calligraphen, men det gick inte, så nu får jag komma på något annat alternativ...
Igår var det exakt 6 månader till min bröllopsdag!! Och dessutom var det 9,5 år med min underbara älskling...
Dagen till ära så jobbade jag.. :( Men jag unnade mig att beställa ett par skor som jag förhoppningsvis kan ha på bröllopet...
Planeringen går framåt... Sambon tycker det är gott om tid kvar, medans jag funderar på allt pyssel jag tänker göra och inser att jag snart måste lägg i en högre växel.. :)
Just nu letar vi efter en prisvärd skärmaskin som vi kan köpa för att skära till köttet som vi ska servera på bröllopet. Vi tänkte ha kallskuret och då köpa t.ex. en hel rostbiff och skiva själva. Men det är svårt att tillfredsställa sambons krav. Den ska vara i metall och vara billig.. Samt gärna inte för stor. Inte det lättaste att hitta direkt. JAg har hittat på Ellos, men de dög visst inte...
Så nu lägger jag det på honom!
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska planera. Den 27:e ska jag på pysseldag hos en tjejkompis.. Då ska jag låna lite pysselsaker som hon har och bland annat fixa placeringskorten och gästboken så de blir helt klara.. :)
HUr går det för er andra??