december brudar 2012, var är ni?????
Zoooda, va bra att blivande svägerskan ställer upp, skönt det iaf! :) Smart att hitta pompoms på etsy och billigare dessutom... tycker ju själv att det är rätt kul att pyssla men samtidigt är det ju mkt pyssel och då är det ju skönt om man kan köpa eller leja bort vissa saker och det ändå inte kostar extra... men där sa du nåt - jag kan ju förbereda alla och vika dem för att sen veckla ut dem i festlokalen. Tack! :) Jättefina frisyr och bukettbilder!!
Va förresten hos floristen igår för jag behövde fler ståltrådspinnar till mina broscher, tänkte först tagit med dem för att visa men trodde inte hon skulle vara där då hon är ledig på måndagar... det va hon och hon blev jättenyfiken och exalterad över att jag ska ha broscher i, tyckte det lät spännande och kul och inget hon tidigare gjort. Då blev jag lite glad, tycker det är kul när "jag" kommer på personliga saker för oss som inte är så vanligt annars eller åtminstone inte häromkring... ;)
Hade oxå velat ha runda bord från början men har släppt den idén då festlokalen inte har och det känns onödigt att hyra special... kommer bli så fint Zoooda låter det som. Jag började pula med postitlappar på bordsplaceringen men de ville inte fästa så bra så jag gjorde en provisorisk i excel smidigt att sudda och byta... tycker det är rätt svårt att få till men vi har iaf ett utkast att jobba ifrån när sen osat är klart.
Ja det känns lyxigt och skönt att kunna vara där innan och fixa till sig, skönt att slippa fotografera förberedelserbilderna hemma i det kaos som lär råda under bröllopsdagen, alla saker, och de gäster vi har hemma...
ja det är roligt att vi har varandra här att nöta och blöta med...:)
teddy, ja det är verkligen superskönt att veta var man ska vara - det är ju så viktigt att hitta ett ställe som blir fint för fotograferingen... kommer nog bli toppen. :) Frisyren du tänkt att ha ser superfin ut, gillar flätan massor. :)
Har börjat skriva mitt tal till min blivande man... fick ju en del idéer när jag låg och skulle sova igår... tänkte "baka in" vackra filmcitat från kärleksfilmer i min text... och jag känner mig rätt nöjd med resultatet... skulle dock gärna velat rådfråga någon/några om vad de tycker men det känns för personligt att skriva ut här och sen vill jag egentligen inte avslöja mitt tal för någon utav gästerna, hmm svårt! :-/