december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
TACK!
Jag gillar dem. Och kul när man kan göra fynd...............
Vi kommer att gifta oss på Klong Nin på ett ställe som heter Lanta Round house. Vi har bytt koordinatorer några gånger nu, hade ett bolag som la ner, fick en ny och den personen insåg att de inte hade tid att genomföra det, så nu är vi på de sista =). Har ett super trevlig par från Sverige som bor där nere, de har aldrig haft hand om bröllop innan men vi litar på dem till fullo! =) Så allt känns toppen!
Vart ska ni gifta er och vem hjälper er?
Vinterfrost, jättefina grejer! :)
Vinterfrost: jätte fint pyssel du gjort :)
Har idag varit och hört om priset verkligen stämde på den billiga buketten! Det var en annan tjej som jobbade men hon sa i stortsett samma pris! Mellan 1600-1800 så jag är nöjd :) de andra har ju tagit mycket mer betalt då jag frågat!