december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Var har du beställt alla klänningar ifrån?
Någon som har erfarenhet av jj´s house?
vad skönt att det löser sig med klänningen :)
Kära decemberbrudar!
Huuua haha de e verkligen full rulle här, blev just klar med min momsdeklaration för firman, sonen har äntligen däckat i sängen efter en lång arbetsdag :), så nu kan jag pyssla med lite bröllopsbestyr samtidigt som jag lagar mat åt mej och mellansonen, innan jag går å nannar för natten, upp kl 5 mata bebis å sen iväg å jobba igen, öppnar dagis kl /, hahaha man e ju fan helt galen, tur man gillar att hålla igång :)
Godkväll!
Jag kopierade och skrev ut listan som Fremm hade lagt ut, den var perfekt! Insåg att det var rätt många rutor som inte var ikryssade, men det är rätt mycket som är på gång också. Känns så skönt nu när klänningen är hos sömmerskan och jag inte kan hålla på att fundera på den. Längtar till provningen! Det kanske kommer en bild så småningom, när allt sitter där det ska. Haha. :)
Har börjat fundera på mat. Det jag funderar mest över är egentligen potatis. Vi ska ha buffé och det lutar åt någon typ av marinerad fläskfilé, sallad, bröd och vegetariska alternativ. Men vad ska man ha för potatis? Jag är inte så förtjust i kall potatissallad, men det känns som att det är det enda som går att göra om buffén inte ska vara varm? Kan ni inte hjälpa mig med kloka idéer, tjejer (och eventuella killar förstås!)?
När kommer ni att skicka ut inbjudningarna? Vi tänkte skicka inbjudningarna innan vi åker till Grekland i slutet av september, med sista svarsdatum i början av november. Det tror jag blir bra. Då hinner vi gott och väl planera mat och bordsplacering. Ser fram emot att ta en helkväll med gott vin och pyssla med bordsplacering med M2B.
Ikväll är jag hemma och övar på att inte städa. Det går så där, men jag har heller ingen lust att ta tag i det just nu. Är ganska dålig på att bara vara hemma och inte göra någonting, så ibland måste jag öva på det. Poppar musik och tänkte slösurfa lite på Ebay kanske. :)
Jonna1983, jag tror att en potatissallad egentligen hade varit de bästa o enklaste om ni nu ska ha kall buffé, vilket även vi kommer ha, o även om du säger att du inte är så förtjust i det så kan man ju variera den på så många vis, så du kan säkert hitta nån som du skulle tycka om! :)
...o våra inbjudningskort håller vi på att skicka ut nu precis, men september blir nog också bra! Vi har osa i slutet på oktober så... :)
...Dock kom jag precis på att jag nån gång ätit någon slags "potatistårta" i en kall buffé! De kanske kan va nåt! :) Vet inte säkert nu hur de va de gjort den eller så, men googla på de så kanske du kan hitta nåt spännande!
Mina inbjudnings kort :)
Placeringskorten