december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Ska på IKEA imorgon och handla inför bröllopet! Ska köpa ljus, ljusstakar och knoppa lakan! Är det något jag glömmer!? vad ska ni andra köpa från IKEA? vi var 1,5 h till IKEA så man vill inte missa något!
Vad ska ni ha för skor? Jag har köpt skor att ha på vigseln, vanliga brudskor. Men sen behöver man väl ändå stövlar eller så? Det blir ju galet kallt annars.
Just nu är ja i nåt slags vakum haha, har planerat alla stora och "viktiga" bitar typ kläder, kyrka, lokal, ringar, typ av underhållning. Det jag tycker är svårt är hur jag ska dekorera, duka och om jag ska ha nåt litet festhäfte, vill inte ha hela baletten utan vill det ska va enkelt.
Största orsaken till de är att jag har såå lite tid att planera, och vill ha så lite stress som möjligt på bröllopsdagen, man vill ju de ska va fint, men helst med så enkla och små medel som möjligt. Allt sånt snurrar bara omkring i mitt huvud just nu och jag får inte nån struktur på de, hmm 4 månader kvar känner stressen komma krypande, jag avskyr stress :(
MatildaMattias, jag tycker definitivt tårtan me snöflingor! Så fin! Sen om ni sätter nåt slags brudpar på toppen blir de ju toppen, hehe! ;)
O kul att även ni ska ha silverkulor som bordsplaceringar! De kommer bli så himla snyggt! :) Min "svärmor" håller på o kalligraferar allas namn på kulorna hihi! :)